Het volgende probleem doet zich nu al een paar weken voor en is bijzonder hinderlijk aan het worden:
Het streamen van video gaat enorm traag.
Ik dacht dat het site gebonden was maar dat is dus niet zo.
Bijvoorbeeld hier op Tweakers staat een artikel over Microsoft en hun Windows versies (Windows: de geschiedenis tot Windows 8 ). Het filmpje heb ik tot nu toe nog steeds niet helemaal kunnen kijken. De eerste 11 seconden wel, maar dan is het ramp.
Op Youtube is geen enkel filmpje te kijken zonder 3 keer minuten lang te moeten wachten op het bufferen.
Verschillende weblogs geprobeerd waar ik normaal nooit een probleem heb met het volgen van video, al die sites hebben hun eigen player in gebruik en dus geen embedded Youtube filmpjes.
Helaas is het overal hetzelfde probleem.
Wat me wel op valt is dat als ik een film start er even heel snel een deel van de film gebufferd word maar vervolgens stopt dat. De film speelt door maar als het einde van het gebufferde deel is bereikt stopt het afspelen en zit ik gewoon minuten aan een stuk te wachten.
Het rare is dat dit op alle sites waar ik tot nog toe gekeken heb het geval is.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Videokaart drivers geüpdate.
Alternatieve browsers geprobeerd. (Internet explorer, Chrome, Firefox)
Complete reinstall van Windows
Router gereset.
Modem gereset.
Router er tussenuit gehaald.
Meerdere malen een snelheidstest gedaan, maar ook daar zie ik niets vreemds:

Upc 25Mbit abbo, 1.5 upload.
Iemand nog een idee?
Het streamen van video gaat enorm traag.
Ik dacht dat het site gebonden was maar dat is dus niet zo.
Bijvoorbeeld hier op Tweakers staat een artikel over Microsoft en hun Windows versies (Windows: de geschiedenis tot Windows 8 ). Het filmpje heb ik tot nu toe nog steeds niet helemaal kunnen kijken. De eerste 11 seconden wel, maar dan is het ramp.
Op Youtube is geen enkel filmpje te kijken zonder 3 keer minuten lang te moeten wachten op het bufferen.
Verschillende weblogs geprobeerd waar ik normaal nooit een probleem heb met het volgen van video, al die sites hebben hun eigen player in gebruik en dus geen embedded Youtube filmpjes.
Helaas is het overal hetzelfde probleem.
Wat me wel op valt is dat als ik een film start er even heel snel een deel van de film gebufferd word maar vervolgens stopt dat. De film speelt door maar als het einde van het gebufferde deel is bereikt stopt het afspelen en zit ik gewoon minuten aan een stuk te wachten.
Het rare is dat dit op alle sites waar ik tot nog toe gekeken heb het geval is.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Videokaart drivers geüpdate.
Alternatieve browsers geprobeerd. (Internet explorer, Chrome, Firefox)
Complete reinstall van Windows
Router gereset.
Modem gereset.
Router er tussenuit gehaald.
Meerdere malen een snelheidstest gedaan, maar ook daar zie ik niets vreemds:

Upc 25Mbit abbo, 1.5 upload.
Iemand nog een idee?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.