Wie kan mij zeggen of een gitaarversterker stereo of mono is? En een microfoon dan? Stero of Mono?????
Een gitaarversterker is mono.
Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Uiteraard mono. Er zit maar een speaker in. En hetzelfde geldt voor een microfoon.Op vrijdag 01 juni 2001 00:17 schreef The-ZeroCool het volgende:
Wie kan mij zeggen of een gitaarversterker stereo of mono is? En een microfoon dan? Stero of Mono?????![]()
Verwijderd
Gitaarversterkers zijn inderdaad mono,maar op de meeste (een beetje goeie verstekers) zit een headphhone of External speaker optie op, het geluid wat daar uitkomt is dan het mono geluid samengevoegd op links en rechts dus je krijgt sort of Stereo
Corect me if i'm wrong
Corect me if i'm wrong
Verwijderd
normaal altijd mono!
via effecten is er eventueel stereo in te brengen (echo, panning, ...)
er is geen reden waarom een gitaarversterker stereo zou zijn, een gitaar is altijd mono!
het stereobeeld wordt trouwens gemaakt vanaf de PA tafel, deze zet de ene gitaar wat meer in het linkse, de andere wat meer in het rechtse kanaal!
via effecten is er eventueel stereo in te brengen (echo, panning, ...)
er is geen reden waarom een gitaarversterker stereo zou zijn, een gitaar is altijd mono!
het stereobeeld wordt trouwens gemaakt vanaf de PA tafel, deze zet de ene gitaar wat meer in het linkse, de andere wat meer in het rechtse kanaal!
standaard versterker is mono. Sommige effectapparaten hebben stereo uitgang (in de vorm van een stereo jack of 2 mono jacks), en kan je dus op 2 versterkers aansluiten. Er bestaan ook stereo-versterkers. Met 2 ingangen en 2 speakers dus.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Van gitaren heb k geen verstand... van mic's wel.... Mic's zijn er beide formaten maar het gros is mono. Een stereo mic is minder gebruikt en ook wat duurder. Bij bv DV cameraatjes zitten [nuance mode] bijna [/nuance mode] altijd stereo mic'jes ingebouwd.Op vrijdag 01 juni 2001 00:17 schreef The-ZeroCool het volgende:
Wie kan mij zeggen of een gitaarversterker stereo of mono is? En een microfoon dan? Stero of Mono?????![]()
Pagina: 1