Rockstar brengt GTA: Vice City naar Android en iOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-07 16:03
In de tekst dat GTA III enkel op A5-apparaten draaide, dat is niet correct. GTA III draaide ook op de iPhone 4 en de iPad, maar daar ontbraken dan bepaalde lichteffecten.
In 2011 bracht Rockstar GTA III uit voor Android en iOS. De iOS-versie draaide enkel op de iPad 2 en de iPhone 4S.
Van de iTunes beschrijving:
Universal App:
Grand Theft Auto III is supported on iPhone 4, iPhone 4S, iPod Touch 4, iPad 1 and iPad 2.

[ Voor 20% gewijzigd door me_mrtn op 26-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
+ een spelfoutje

Rockstar zal binnenkort bekendmaken welke eisen het spel stelt aan mboiele apparaten en wat de game gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 11:52

lasharor

7 december 2004

Yes viel mij ook al op:

"De iOS-versie van Grand Theft Auto III kan volgens Rockstar Games gespeeld worden op de iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch vierde generatie, iPad en iPad 2. Een aantal reageerders op iPhoneclub melden dat het spel ook op de iPhone 3GS werkt."

aldus iphoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Rockstar zal binnenkort bekendmaken welke eisen het spel stelt aan mboiele apparaten en wat de game gaat kosten.
Spelfout staat er nog steeds, fyi.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Beetje laat maar nu dan bijgewerkt: nieuws: Rockstar brengt GTA: Vice City naar Android en iOS (spelfout was eerder vandaag al aangepast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480584

gta III heb ik op mijn galaxy note staan en het werkt vrij goed moet ik zeggen maar ik had een andere versie van het spel die heb ik een beetje aangepast met auto mods en toen ik mijn telefoon terug ging zetten naar backup deed ie het niet meer en nu doet ie het gelukkig weer wel alleen die mods was toch wel wat leuker maar ik ben benieuwd wanneer vice city uitkomt voor android wil hem echt wel hebben gta IV speel ik op mijn laptop en dan alles ultra en mods dat is zo vet GTA V word ook top hoop ik maar dit is vice city en die is gewoon nog steeds leuk san andreas mobile moet komen eigelijk daar kan je pas in zwemmen vind ik toch wel leuk
Pagina: 1