Hallo allemaal,
Ik heb nu dit systeem:
Moederbord: Asus M2A74AM-se
Geheugen: 2 GB DDR2
CPU: AMD Athlon X3 425
HDD: 500 gb
Videokaart: Asus EAH 5450 1GB DDR3
Voeding: 400 Watt
Ik wil graag een upgrade uitvoeren, verspreid in 3 fases.
Ik wil uiteindelijk een systeem hebben waarmee ik games als WoW en GuildWars 2 kan spelen en eventueel nog wat nieuwere games (die ik nu niet speel, omdat mijn PC het niet aan kan
)
Maar wat kan ik het beste als eerst vervangen en voor wat?
Zelf dacht ik aan eerst een videokaart, voeding en SSD-schijf kopen, maar is dat wel handig?
Qua eerste upgrade zat ik te denken aan:
Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Voeding een simpele voeding die 600 watt geeft
SSD-kaart:Samsung 830 series 128GB
Maar is dit uberhaupt wel mogelijk icm wat ik nu heb. Of vormt mijn huidige PC een bottleneck? Of kan ik beter eerst andere dingen upgraden? Of kan ik beter andere componenten kiezen?
Ik wil in totaal zo rond de 1000 euro uitgeven. De eerste upgrade mag rond de 500 euro kosten.
Ik hoop dat ik niet een al te grote noob ben
Ik heb nu dit systeem:
Moederbord: Asus M2A74AM-se
Geheugen: 2 GB DDR2
CPU: AMD Athlon X3 425
HDD: 500 gb
Videokaart: Asus EAH 5450 1GB DDR3
Voeding: 400 Watt
Ik wil graag een upgrade uitvoeren, verspreid in 3 fases.
Ik wil uiteindelijk een systeem hebben waarmee ik games als WoW en GuildWars 2 kan spelen en eventueel nog wat nieuwere games (die ik nu niet speel, omdat mijn PC het niet aan kan
Maar wat kan ik het beste als eerst vervangen en voor wat?
Zelf dacht ik aan eerst een videokaart, voeding en SSD-schijf kopen, maar is dat wel handig?
Qua eerste upgrade zat ik te denken aan:
Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Voeding een simpele voeding die 600 watt geeft
SSD-kaart:Samsung 830 series 128GB
Maar is dit uberhaupt wel mogelijk icm wat ik nu heb. Of vormt mijn huidige PC een bottleneck? Of kan ik beter eerst andere dingen upgraden? Of kan ik beter andere componenten kiezen?
Ik wil in totaal zo rond de 1000 euro uitgeven. De eerste upgrade mag rond de 500 euro kosten.
Ik hoop dat ik niet een al te grote noob ben