Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

logitech k120 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik zit hier met een raar probleem die ik niet had bij mijn vorige toetseboorden,
Het gaat over Fifa 13 als ik 2 of meer knoppe indruk lijkt het alsof mijn toesteboord niet mee wil doen dit heb ik jaren lang niet gehad wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Misschien heeft uw er ook wel last van gekregen bij need for speed spellen dat als je links/recht arrow keys indrukt dat je geen nitro/nos kan gebruiken.
En ja de toesteboord werkt gewoon alleen zit er een simpele lock derin.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 18:15 ]

Verwijderd

Klinkt heeeel erg als een typisch gevalletje goedkoop/crappy toetsenbord. Ik neem aan dat je deze net nieuw hebt? Wat namelijk belangrijk is bij toetsenborden is de zogenaamde key rollover of KRO. Goedkope toetsenborden hebben vaak maar 2KRO. Dat wil zeggen: Er kunnen maar maximaal 2 toetsen tegelijk ingedrukt worden voordat toetsaanslagen niet meer geregistreerd worden. Gewone usb toetsenborden kunnen in theorie tot 6KRO aan, maar als je een goedkoop toetsenbord neemt wordt hier al heel snel veel op bespaard. Als je via de oude paarse PS/2 gaat aansluiten kom je vaak wel aan hogere rollover, deze kan namelijk onbeperkt key rollover aan.
De simpele oplossing is dus waarschijnlijk: Nieuw toetsenbord.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik niet met ps/2 aansluiten dan ?
ik neem aan dat je dat bedoelde goedkoop is het wel maar opzicht is ie goed (lijkt me ) en als ik naar de waardering kijk op Tweakers

Verwijderd

Topicstarter
Update : wanneer ik links arrow en up arrow indruk block mijn E letter maar de andere letters werken gewoon?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik zou even contact opnemen met Logitech, hun kennende kunnen ze je hiermee heel goed helpen. Klinkt namelijk als een hardware probleem ergens.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

ok, als dat het geval is kan het aan het toetsenbord zelf liggen. kijk eens hier http://www.microsoft.com/...ntighostingexplained.mspx Hoeveel toetsen kun je tegelijk indrukken die nog worden geregistreerd? (dus bijvoorbeeld asdfjkl;, hoeveel daarvan?) Dan weet je zo'n beetje hoeveel key rollover je hebt

Verwijderd

Topicstarter
Redono sorry voor de late reactie,

Het is eenmaal zo als ik link arrow en up arrow key indruk dat ik niet andere toetse kan indrukken?
is deze toesteboord 2 key's ? dacht dat altijd logitech meer dan 4 had ofzo.
Maar waar en hoe kan ik dan kijke hoeveel keys een toetseboord aan kan?
Pagina: 1