Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

gebruikersreviews

Pagina: 1
Acties:

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 20:32
Wat ik mis in de vernieuwde site zijn de namen van de reviewers met hun "status" Karma.
Ik wil graag weten wie een product heeft beoordeeld.
Iemand die al jaren meeloopt of een groentje / "iemand die uit boosheid lid wordt
van de club en ongenuanceerd een artikel wegstemd"
Ook wanneer de review is gemaakt en hoe lang iemand het product heeft
zijn erg belangrijke elementen, in de nieuwe tweakers site zijn de reviews minder
waardevol geworden, zonde!

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Mee eens, zou veel waarde toevoegen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
In de oude site toonden we bij een user review ook geen karma voor zover ik weet. In de vorige site kon je zien hoe goed een review was door een score met sterren. Omdat dat nogal vaak verward werd met de score van het product door de gebruiker zelf hebben we dat in lijn getrokken met het moderatiesysteem.

Wanneer de review is gemaakt staat gewoon nog bovenaan, vlak onder de headline. Hoe lang iemand een product heeft is inderdaad weggevallen. Het liefste wil ik dat niet perse een onderdeel maken van de user review, maar van je inventaris, en vervolgens meer kunnen crosslinken vanaf je inventaris en user review. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een functie waarmee je bij het schrijven van je user review ook het direct in je inventaris kan zetten. Hoe de functie exact werkt moet alleen nog helemaal bedacht worden :) Dit schiet me zelf net te binnen