In een half uurtje heb ik 2x achter elkaar dezelfde blue screen gekregen; BAD_POOL_CALLER, caused by driver: ndis.sys. Bij beide keren was ik bezig met mijn netwerk.
Ik zat op wireless en stak mijn internetkabel erin en kreeg toen ineens deze BSOD. De tweede keer was ik bezig met drivers te installeren van mijn netwerk kaart(broadcom 43225) en tijdens de installatie hiervan kreeg ik dezelfde BSOD.
Dit is niet de eerste keer dat ik deze krijg en ook niet de eerste keer dat ik geprobeerd heb iets erop te vinden om het op te lossen.
Ik weet gewoon niet wat ik nog kan proberen. Deze ene site zegt dat het ligt aan mijn drivers, dat ik ze moet updaten. Probeer ik dit, bam BSOD. Moet ik eerst de driver uninstallen en dan pas de .exe draaien?
Heb tevens een sfc /scannow geprobeerd, hier kwam ook niks uit.
Ik begin wanhopig te worden, heb echt geen zin om mijn hele laptop te formateren
Dit is de dumpfile:
Ik zat op wireless en stak mijn internetkabel erin en kreeg toen ineens deze BSOD. De tweede keer was ik bezig met drivers te installeren van mijn netwerk kaart(broadcom 43225) en tijdens de installatie hiervan kreeg ik dezelfde BSOD.
Dit is niet de eerste keer dat ik deze krijg en ook niet de eerste keer dat ik geprobeerd heb iets erop te vinden om het op te lossen.
Ik weet gewoon niet wat ik nog kan proberen. Deze ene site zegt dat het ligt aan mijn drivers, dat ik ze moet updaten. Probeer ik dit, bam BSOD. Moet ik eerst de driver uninstallen en dan pas de .exe draaien?
Heb tevens een sfc /scannow geprobeerd, hier kwam ook niks uit.
Ik begin wanhopig te worden, heb echt geen zin om mijn hele laptop te formateren
Dit is de dumpfile:
==================================================
Dump File : 102612-21528-01.dmp
Crash Time : 10/26/2012 4:07:19 PM
Bug Check String : BAD_POOL_CALLER
Bug Check Code : 0x000000c2
Parameter 1 : 00000000`00000007
Parameter 2 : 00000000`0000109b
Parameter 3 : 00000000`00000000
Parameter 4 : fffffa80`04dc5030
Caused By Driver : ndis.sys
Caused By Address : ndis.sys+63110