Toon posts:

heeee Am I stupid ?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers, graag jullie mening. Ik als oude overcloker wil dus graag een nieuwe Pc kopen, K700 & ka7. Hiervoor heb ik 2 PC geclocked, P233 -> 250/83 & PII350 -> 467/133
niet slecht ... hee ?
Nu met de nieuwe Athlon (T-bird?) weet ik niet of het wel een goed idee of het wel te kopen of te gaan wachten. Sorry hoor, ik zal wel dom zijn maar kan iemand mij vertellen (of een webpagina wijzen) wat nou het grote verschil is, duidelijk en volledig ? en of het wel de moeite waard is ?

Verwijderd

Je kan of nu kopen dan heb je voor vrij weinig geld een mooi systeem.
maar als je wacht kun je en thunderbird kopen deze hebben on die cache wat sneller is en makkelijker overclockt. Ook komt de duron uit een budget athlon met on die cache die naar verwachting iets minder snel zal zijn dan de huidige athlon maar goedkoper. bij de 2 laatste heb je een socket moederbord nodig dus zal je weer moeten wachten tot die met de goede chipset en socket uitkomen.
over je OC results 350 op 466 is zeker niet slecht ik heb hier ook een 350 en wil deze ook maar eens gaan OCen(is van me ouders dus mag er eigenlijk niet aan maar boeie) wat heb je er extra bij gebruikt, nieuwe heatsinks en wat voor ram was het PC133 of gewoon PC100 give me some info!

ThaVinny

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je het geld hebt zou ik zeker achten op die Thunderbird, t'is nog maar 2 weken verwijderd van introductie :9
Alleen de vraag is , of er genoeg stabiele socket A moederborden zullen zijn. Anders toch gauw een oude athlon kopen(de TB gaat waarschijnlijk gewoon athlon heten).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Euhmm.. over 2 weken de introductie, over 4 weken in de winkel?

Neh, duurt me te lang, ik ga voor de Athlon 700 @ KA7.. en ik hoop jij ook. Kunnen we lekker samen OCen.. :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
En nee je bent nie stupid.

Verwijderd

Nee zeker niet, en als je wat meer achtergrond info wil...
http://dit.is/superseven
Pagina: 1