Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen mooie grafiekjes

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Na nieuws: Veel gebruikers goedkoper uit met sim-only en nieuws: Apple verkoopt 27 miljoen iPhones en 14 miljoen iPads voel ik mij geroepen om wat te melden over de getoonde grafieken. De grafiekjes storen mij een beetje om dat ik ze niet mooi vind. Het zijn volgens mij standaard-dingen uit Excel (of iets vergelijkbaars) en ik word er niet warm of koud van. Nou ja: koud dus wel een beetje. ;)

Is het mogelijk om de grafiekjes wat op te leuken, door bv geen standaard-template er voor te gebruiken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nope, we hebben geen standaard-template daarvoor - dat hebben we alleen voor tabellen. Ik zou dat graag hebben, want ik vind het ook niet optimaal. Totdat we een manier hebben om dit mooi te maken, kiezen we ervoor om het minder mooi te laten zijn en de informatie toch grafisch te presenteren. Ik heb er wel eens iets over gehoord, maar onze devvers zijn momenteel met iets anders bezig, zoals je ontwijfeld weet ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind ze zelf best functioneel. Dat het allemaal niet super fancy is, dat klopt, maar die Excel-grafiekjes geven imo een prima representatie van de data.