[PW] Extra filters voor Tablets?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om:

- een single/dual/multi-core keuze toe te voegen aan de filter?*
- de store die meegeleverd word met het tablet?**
- of de tablet geen andere app-store accepteert?***

* Mede bepalend voor de soepelheid en voor meerdere apps tegelijk te laten lopen.
**/*** Amazon, Archos en andere hebben (alle?) tablets die tot alleen hun app-store beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat betreft de hoeveelheid cores, dit is al eerder gevraagd en komt er zeker aan.

Ik weet niet zeker wat ik aan moet met de stores. Ik ben zelf niet helemaal bekend met Android tablets (ik neem aan dat het hierom gaat, aangezien Apple en Microsoft wel gewoon hun eigen stores aanbieden op de tablets), maar is het echt iets wat bij veel tablets speelt, of alleen maar bij een paar niche-tablets of goedkope Chinese imports? Dan is het nog de vraag hoe het is gespecificeerd bij de fabrikant, als het nauwelijks te vinden is, heeft een filter geen zin, want dan staat het ook nergens bij vermeld, behalve bij een paar waar we het toevallig bij konden vinden. Ik schiet 'm niet bij voorbaat af, ik zet 'm voorlopig op de 'misschien' lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Topicstarter
OK, thx.

BTW, zou OLED ook bij de display filter toegevoegd kunnen worden? Aangezien de Galaxy Tab 7.7 dit type gebruikt (Super AmOLED plus)?

[ Voor 89% gewijzigd door TNJ op 27-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Specificatie Core en Schermtype zijn toegevoegd en ingevuld voor de eerste +/- 100 populairste producten in de categorie Tablets :)

Het idee van de stores komt definitief niet, de fabrikanten zijn hier te vaag over. Mocht daar een grote afwijking zijn in wat standaard is (bijvoorbeeld een tablet die Google Play niet ondersteunt, maar wel een eigen fabrikaat), kan dat altijd worden vermeld in de Bijzonderheden.