Ik was heel benieuwd naar de Android 4.0.4 update toen ik deze eindelijk kon binnenhalen voor mijn Xperia Go. Ik heb hem nu 2 dagen in gebruik na de update, maar het loopt echt voor geen meter.
Vrijwel alle animaties lopen net niet soepel, dus met lag en/of wat schokkerig.
Je ziet het eigenlijk al bij het opkomen van het lock-screen, zodra je de power-button indrukt. Dit gaat ook al niet soepel.
Daarnaast lopen applicaties en games ook niet soepel, die voorheen geen problemen hadden.
Het lijkt haast wel alsof er constant processen op de achtergrond bezig zijn.
Iemand anders die ook deze ervaring heeft na de update?
p.s. Het hoesje/achterkantje van mijn toestel sluit overigens ook niet netjes aan. Rondom zitten overal kleine kieren en om de zoveel tijd moet ik het hoesje op bepaalde plekken weer aandrukken.
Ik weet dat het uiteindelijk een budget telefoon is, maar het stoort gewoon voor een (vrijwel) nieuw toestel.
Vrijwel alle animaties lopen net niet soepel, dus met lag en/of wat schokkerig.
Je ziet het eigenlijk al bij het opkomen van het lock-screen, zodra je de power-button indrukt. Dit gaat ook al niet soepel.
Daarnaast lopen applicaties en games ook niet soepel, die voorheen geen problemen hadden.
Het lijkt haast wel alsof er constant processen op de achtergrond bezig zijn.
Iemand anders die ook deze ervaring heeft na de update?
p.s. Het hoesje/achterkantje van mijn toestel sluit overigens ook niet netjes aan. Rondom zitten overal kleine kieren en om de zoveel tijd moet ik het hoesje op bepaalde plekken weer aandrukken.
Ik weet dat het uiteindelijk een budget telefoon is, maar het stoort gewoon voor een (vrijwel) nieuw toestel.