After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat betreft de video's als aparte item in de lijst: dat doen we bewust niet. Er worden nogal wat video's (en meuk) gepubliceerd. Als we die allemaal los zouden tonen, komt het regelmatig voor dat er meer video's en/of meuk in de lijst staat dan nieuws en reviews. En die laatste twee soorten content vinden we toch wat belangrijker.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
En gebruikers de mogelijkheid geven om het wel/niet samen te voegen met een instelling? Dan kunnen we tenminste íets aan de FP aanpassen....
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 26-10-2012 09:54 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
@Raven: Hier staat onderaan (boven het reageer-formulier) wat er binnenkort allemaal nog wordt veranderd: Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*. Is misschien wel zo makkelijk
Oscar Wilde
En nog mooier zou zijn, om de tr een class te geven waarin het type bericht is te herkennen.Raven schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:
Op de FP kun je aan
[afbeelding]
zien om wat voor soort bericht het gaat. Dit viel mij gisteren overigens pas op.![]()
Is het een idee om per type bericht het icoontje een andere kleur te geven? Zo valt het wat meer op.
Daarmee kan dan 'getweaked' worden....
Bv door bepaalde type berichten een andere achtergrond kleur te geven of juist niet te laten zien.
Nu dit nog:
Ik zou graag een instelling willen hebben die dat samenvoegen voorkomt.Raven schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:
Daarnaast: Hoe kun je voorkomen dat de downloads/video's enzo worden samengevoegd tot "Video - Need for Speed Most Wanted komt ook naar tablets en negen andere video's"? Dat ze dus gewoon apart tussen de berichten komen te staan?
Oscar Wilde
Lijkt me meer iets voor een nieuw report (voor zover nog niet gevraagd, en voor de toekomst ligen er sowieso plannen om eea meer customizable te maken). De primaire issue van dit topic is gefixedRaven schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
Ik zie nu kleurtjes
Nu dit nog:
[...]
Ik zou graag een instelling willen hebben die dat samenvoegen voorkomt.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()