Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat][FP] icoontjes type bericht verschillende kleur

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Op de FP kun je aan
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/frontpage-bullets.png
zien om wat voor soort bericht het gaat. Dit viel mij gisteren overigens pas op. :P

Is het een idee om per type bericht het icoontje een andere kleur te geven? Zo valt het wat meer op.

Daarnaast: Hoe kun je voorkomen dat de downloads/video's enzo worden samengevoegd tot "Video - Need for Speed Most Wanted komt ook naar tablets en negen andere video's"? Dat ze dus gewoon apart tussen de berichten komen te staan?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00

rob_erwt

What does this button do?

De gekleurde icoontjes is 1 van de dingen die we zo snel mogelijk willen uitrollen. Als alles meezit vandaag nog, anders begin volgende week.

Wat betreft de video's als aparte item in de lijst: dat doen we bewust niet. Er worden nogal wat video's (en meuk) gepubliceerd. Als we die allemaal los zouden tonen, komt het regelmatig voor dat er meer video's en/of meuk in de lijst staat dan nieuws en reviews. En die laatste twee soorten content vinden we toch wat belangrijker. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ok :)

En gebruikers de mogelijkheid geven om het wel/niet samen te voegen met een instelling? Dan kunnen we tenminste íets aan de FP aanpassen....

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 26-10-2012 09:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Laten we hopen dat de kleurtjes snel weer terug komen. Ik vond ze altijd wel handig en maakte er dus ook veel gebruik van.

@Raven: Hier staat onderaan (boven het reageer-formulier) wat er binnenkort allemaal nog wordt veranderd: Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*. Is misschien wel zo makkelijk ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Als je op "Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting" doelt, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat alles gewoon tussen het nieuws blijft staan (binnenkort dus met kleurtjes) maar waarbij gebruikers de mogelijkheid krijgen alles apart weer te geven in de lijst, dat video's/softwareupdates niet worden samengevoegd tot 1 regel zoals in de startpost staat beschreven ;)

Oscar Wilde

• JohnD1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-02 15:14
Raven schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:
Op de FP kun je aan
[afbeelding]
zien om wat voor soort bericht het gaat. Dit viel mij gisteren overigens pas op. :P

Is het een idee om per type bericht het icoontje een andere kleur te geven? Zo valt het wat meer op.
En nog mooier zou zijn, om de tr een class te geven waarin het type bericht is te herkennen.
Daarmee kan dan 'getweaked' worden....
Bv door bepaalde type berichten een andere achtergrond kleur te geven of juist niet te laten zien.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik zie nu kleurtjes :D

Nu dit nog:
Raven schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:
Daarnaast: Hoe kun je voorkomen dat de downloads/video's enzo worden samengevoegd tot "Video - Need for Speed Most Wanted komt ook naar tablets en negen andere video's"? Dat ze dus gewoon apart tussen de berichten komen te staan?
Ik zou graag een instelling willen hebben die dat samenvoegen voorkomt.

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
Ik zie nu kleurtjes :D

Nu dit nog:

[...]

Ik zou graag een instelling willen hebben die dat samenvoegen voorkomt.
Lijkt me meer iets voor een nieuw report (voor zover nog niet gevraagd, en voor de toekomst ligen er sowieso plannen om eea meer customizable te maken). De primaire issue van dit topic is gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.