Lees er wel vaker slechte verhalen over,
Ik zie het probleem al
http://www.coolermaster.c...ature/SilentProM600-6.jpg.
Het is dus eigenlijk een voeding die max 450w over de 12lijn kan aansturen, ze zeggen 480W... maak daar maar 450 van. Dat is voor je moederbord + CPU + 2 videokaarten, dat gaat natuurlijk helemaal fout

. Sterker nog! Het is krap aan genoeg voor 1 videokaart.
Eigenlijk is het dus een ''480'' W voeding en geen 600w, waar ik me bij dat soort voedingen altijd meteen al aan irriteer, is het valse specs opgeven.
Gewoon een zwakke voeding die 200w te weinig levert om zo'n setup aan te kunnen sturen met ups en downs. Een voeding op 100% belasten moet je trouwens ook niet willen omdat je ook dan je hardware kan slopen, zo sneuvelt er dag in dag uit genoeg hardware doordat zo'n stomme voeding niet goed werkt met veel ripple/ overbelasting etc...
maar gooi die voeding weg in de prullenbak waar het hoort, en koop een Gold/ Be quiet, Antec, Silverstone Strider, XFX Pro, Corsair HX, oid.
Keuze zat gelukkig... maar snap je meteen waarom die voedingen 2x zo duur zijn... het materiaal wat er in zit is dan ook 100x beter. En besparen op een voeding is zoiets als besparen op de banden van je Ferrari... hopelijk begrijpen nu meer mensen dat een voeding het belangrijkste is waar je niet op moet gaan besparen.
Want alles duur en de voeding goedkoop?
[
Voor 147% gewijzigd door
A87 op 26-10-2012 11:25
]