[Feat+bug][PW] Bladeren in de categorieën

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-07 18:00
Ik heb twee drie dingen:

Feature
Allereerst een feature; ik zou het geweldig vinden als je bij het browsen in de categorieën van de PW een javascript history state (random script) bijhoudt zodat je je in dezelfde diepte bevindt wanneer je terugbladerd.

Wanneer je de PW gewoon aan het doorbladeren bent, is het best vermoeiend om telkens weer twee categorieën aan te moeten klikken + evt. scrollen voor de laatste klik. Dit was bij het vorige complete overzicht + de browser die onthield hoever je op die pagina gescrold was beter geregeld. Wanneer ten minste bij wordt gehouden welke categorieën aangeklikt worden, kunnen deze ook weer open getoond worden wanneer je op terug klikt.

Bug
Titels van categorieën zijn klikbaar, terwijl die enkel naar een pagina verwijzen met de melding:
Momenteel is er nog geen beschrijving van deze categorie beschikbaar

Waarom niet deze titels klikbaar maken op het moment dat ze wél beschikbaar zijn?

Opmerking
Wat me net nog weer opvalt: is het echt nodig om de categorieën onder Games op te splitsen? 'Hoofd'categorieën worden alleen maar herhaald.

Games > Games > Games
Games > Consoles en accessoires > Consoles, Gaming accessoires, Gaming controllers, Gaming headsets

Deze laatste (diepste) vijf categorieën vallen toch allemaal direct onder Games, het heeft geen enkel nut in de vorm waarin het nu wordt gepresenteerd bij de PW. Vooral Games > Games > Games komt alleen maar over alsof er geforceerd een categorie tussen moest komen i.v.m. het design.