Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Er is ook een pref. die je kan omzetten om code bokken niet langer in te klappen, trouwens.
Klopt, ware het niet dat die niks oplossen
Ja de code-blokken zijn dan standaard uitgeklapt, maar de scrollbars zijn er nog steeds niet
Ja de code-blokken zijn dan standaard uitgeklapt, maar de scrollbars zijn er nog steeds niet
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Wiethoofd in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'" << Ik had al een fix gemaakt.
Maar met DM's precies hetzelfde, maar daar zit nog een .faux omheen met de overflow: hidden
Maar met DM's precies hetzelfde, maar daar zit nog een .faux omheen met de overflow: hidden
Ik denk dat de devvers wel weten wat de fix is
Hmm, ik zie in Chrome 22 wél scrollbalken indien uitgeklapt, maar kan het blok niet inklappen. Bij het inklappen verdwijnt enkel de fixed width, waardoor de scrollbalken verdwijnen, maar het nog steeds dezelfde hoogte inneemt.
Pagina: 1