Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444477

Topicstarter
Als ik met het programma Adobe After Effects grafische video's wil aanpassen loopt vaak mijn laptop vast en krijg ik de volgende melding:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 267.80 reageert niet meer en is hersteld.

Naar mijn weten zou mijn laptop deze bewerkingen aan moeten kunnen en weet dan ook niet waarom die vastloopt bij bepaalde bewerkingen.

Hardware:
CPU: Intel i5-2430m 2.40 ghz
VGA: Nvidia Geforce GT 540m/ 2gb GDDR3
Ram: DDRIII 4gb

Ik heb al een beetje op internet gekeken waaraan het kan liggen maar daar ben ik niet wijzer van geworden. Vaak wordt er aangegeven dat de driver van de videokaart geupdate moet worden. maar als ik het stuurprogramma wil bijwerken geeft die aan dat ik de laatste versie van het stuurprogramma bezig. namelijk stuurprogrammaversie 8.17.12.6780.

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
Das wel een vervelende die je daar hebt. Zoek maar eens op nvlddmkm.sys. icm adobe after effects kom ik m niet zo snel in exact deze combi tegen, maar er zijn tal van 'oplossingen'. Zou eerst juist een oudere driver proberen als de nieuwste geen oplossing brengt anders is 1 van de simpelere de clocksnelheid terugschroeven van je gpu.