[Feat][PW] Product beoordelingen bekijken!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/8dcd4f8d329377f1a4d82811aa2e6c56.png?1351188967Klik voor groter :P

sinds tweakers 7 kan je productbeoordelingen niet meer apart bekijken, maar waarom niet? Bijvoorbeeld dit bord heeft 3.5 ster. Dan vind ik het handig om te kijken hoe dat komt. Zit er bijvoorbeeld een hele slechte beoordeling tussen? Hebben ze allemaal een slechte beoordeling bij geluidskwaliteit? Enzovoort...

Kan dit AUB terug? Wat is het probleem als ze wel te zien zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Appel105 op 26-10-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Ik zie nu plotseling dat er wel een optie is om per categorie te zien. Ik denk dat het adblock is, want zit nu op een pc zonder... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 05:54
Ik zie rechts wel een scorekaart:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AVxV8IcNjQqGz9C6ihLdkMTp/full.png

Maar het klopt wel dat we niet meer iedere beoordeling zonder argumentatie los tonen. Dat vervuilt de lijst met reviews behoorlijk en je kan je afvragen hoeveel je uiteindelijk hebt aan een review zonder argumentatie. Het klopt wel dat het nu wat lastig is om te achterhalen of de "lage" score komt doordat er een of andere flapdrol is geweest die een rage-review heeft geschreven. Daar zouden we nog wel een keer over kunnen nadenken.

Overigens hebben wij een behoorlijk strikt beleid mbt Adblockers. Als je onze site op de whitelist zet dan is er niks aan de hand. Anders kan ik de werking van de site niet garanderen en ga je eigenlijk tegen onze algemene voorwaarde in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 16:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je niet ergens een knopje maken 'bekijk alle individuele scorekaarten'?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Het is de custom css die hem weglaat (geen idee waarom...) Maar het zou wel handig zijn als je de individuele scores kan zien...