[FEAT] [PW] Energieklasse

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik zou graag in http://tweakers.net/categorie/898/wasmachines/producten/ de mogelijkheid bij de specs zien om zuiniger dan A+++ te kunnen selecteren. Mijn nieuwe aankoop is namelijk A+++-10%.

Daarnaast is het niet duidelijk welk periode wordt bedoeld wanneer het Energieverbruik van xxx kWh wordt gevraagd. Dat zal wel per jaar gelden. Daar ging ik in elk geval van uit (bij 220 wasbeurten).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:20

Mooijekind

Manager Product Content
Bij het tonen van de energieklasse maken we gebruik van de officiel erkende energielabels . En daar is op dit moment A+++ de zuinigste. Om een wildgroei te voorkomen en om het overzichtelijk te houden blijven we alleen deze gebruiken.
Daarnaast is het niet duidelijk welk periode wordt bedoeld wanneer het Energieverbruik van xxx kWh wordt gevraagd. Dat zal wel per jaar gelden. Daar ging ik in elk geval van uit (bij 220 wasbeurten).
Als je bij de spec kijkt staat er" Energieverbruik wasmachines (€/jaar)" , dus idd per jaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

mooijekind11 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Als je bij de spec kijkt staat er" Energieverbruik wasmachines (€/jaar)" , dus idd per jaar :-)
Niet helemaal. PcDealer vraagt zich af wat er bij het aantal kWh moet worden ingevuld en dat is bij wasmachines, drogers en vaatwassers gespecificeerd per wasbeurt (meestal Eco of de zuinigste stand). Bij vriezers en koelkasten moet wel per jaar in worden gevuld. De (virtuele) specificatie "Energieverbruik xxx (€/jaar)" rekent zelf om naar het jaarverbruik.

Overigens heb ik die vraag wel vaker gehad, dus wellicht dat we een andere oplossing kunnen verzinnen zodat het wel duidelijker is. Dit nemen we dan mee wanneer we alle specificaties weer onder de loep gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Als ik de specs kijk van mijn nieuwe wasser staat vermeld per wasbeurt bij drie verschillende programma's vanwege een bepaalde EU richtlijn, maar welke is dat dan? Bovendien ook nog een cijfer per jaar.

Bij "specs verbeteren" wordt niet vermeld welke periode men ingevuld wilt zien. Dus voor verbetering vatbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 27-10-2012 14:39 ]

LinkedIn WoT Cash Converter