Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Agil1ty
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-11-2021
Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje aan het twijfelen om mijn iPhone 4s te verkopen en daarvoor in de plaats een HTC One X te kopen. Dit voornamelijk omdat IOS6 erg teleurstelt, en omdat je erg weinig kan veranderen op de iPhone. Daarnaast vind ik het scherm van de HTC One X erg mooi!

Nu houd 1 ding me tegen, en dat is battery life. Ik lees overal dat de HTC One X veel slechtere battery life heeft, en al binnen 2-3 uurtjes surfen er mee ophoud. Battery life bij de iPhone is geweldig goed. Nu vroeg ik mij af of iemand misschien weet hoeveel verschil er zit tussen de devices, voornamelijk bij browsen en muziek luisteren (ook na de 2.17 update).

Ook vroeg ik mij af of iemand misschien weet of battery life al beter is geworden na de onofficiele jelly bean Sense 4+ update? Heeft iemand misschien een lijnk met duidelijke charts en vergelijkingen?

Alvast heel erg bedankt

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
Hier staan een aantal battery life testen
nieuws: Update HTC One X verlengt accuduur met een kwart

In mijn ervaring hangt de levensduur vooral af van de helderheid van het scherm. 's Nachts kan ik 5 uur internetten of film kijken op 1 lading, maar overdag op maximale helderheid kan je hem inderdaad in 3 uur leeg krijgen. De maximale helderheid is echter erg hoog en 50% helderheid voldoet eigenlijk overal behalve in de felle zon.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals je ziet was het antwoord eenvoudig te vinden, je had het zoekvakje rechts bovenin je scherm kunnen gebruiken. Volgende keer graag eerst even zelf zoeken ;)
Lees ook eerst eens Het algemeen beleid, daarin staat ook dat, hoe vriendelijk ook bedoeld, we niet zichtbaar groeten op het forum, we gaan er vanuit dat we allemaal groeten :) Je hoeft dus niet te beginnen met "Hallo" en te eindigen met "de groeten" oid.

Dit topic gaat op slot.

[ Voor 42% gewijzigd door janvanduschoten op 26-10-2012 09:44 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.