Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Kinderlijke' titels video's

Pagina: 1
Acties:

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb een vreemd gevoel wat betreft de titels van sommige video's. Het lijkt wel alsof ze een stuk kinderlijker zijn geworden.

Een paar voorbeelden:
De game RaiderZ zit vol grote monsters, zoals deze chimera
Ga naar je happy place in Forza Horizon
Schiet een weg door zombies met Tiny Troopers
Waan jezelf een echte fruit ninja in Fruit Ninja Kinect

Deze video's zijn allemaal geplaatst door Robert Scholtens, waarvan ik in zijn profiel zie dat hij videostagair is. Ik heb niks tegen de video's zelf, maar ik vind dat de bijbehorende titels niet op een (serieuze) site als Tweakers passen.

Ik ben erg benieuwd hoe de redactie en andere tweakers hier over denken.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:04
Vooral de eerste titel is niet echt professioneel te noemen. De tweede is ook niet echt lekker, de laatste is nog door de vingers te zien. Maar inderdaad, dit lijkt niet echt iets voor tweakers.

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 22:56
Nu ik inderdaad echt naar de titels zit te kijken kan ik me wel in de reactie van Tk55 vinden.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Ik vind de titels leuk en creatief. Het houdt het een beetje gezellig/vrolijk om een beetje te spelen met woorden.
Daartegen is het inderdaad iets dat men niet gewend is op tweakers.net, aangezien de onderwerpen hier voornamelijk formeel worden gebracht.

In dit geval vind ik het prima kunnen. De video's zelf draaien allemaal om games. Gaming zie ik als vermaak en de artikelen/reviews daarover mogen van mij dan ook wel iets minder formeel zijn dan bijv. een artikel over de 2% snelheidswinst van de nieuwe AMD CPU.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:53

lasharor

7 december 2004

In je lijst neem je wel 3 games op (Excl Forza) die in mijn ogen toch aantrekkelijker zijn bij een wat jonger publiek. Daarom vind ik deze titels ook niet heel erg slecht gekozen.

Je moet niet vergeten dat Tweakers een zeer breed publiek trekt.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Back in the day waren er bijna alleen maar vrolijke/olijke titels. Ik zou zeggen: breng het terug naar tweakers. Een kwinkslag op zijn tijd is verfrissend en onderscheid je van andere sites.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1