Nieuwe iPad in het voorjaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:38
Hallo,

Normaal wordt een nieuwe generatie iPad altijd aangekondigt in het voorjaar. Nu is er eergisteren een vierde generatie iPad aangekondig. Betekent dit dat er geen nieuwe generatie wordt aangekondigt in het voorjaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Ik sta er niet raar van te kijken als er dan gewoon weer 1 aangekondigd word, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Deze stap had natuurlijk niemand verwacht, maar denk dat ze gewoon de concurrentie voor willen blijven door de snelste tablet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:53
Kan me niet voorstellen. Tegen de tijd dat ze de productie van de net aangekondigde iPad op gang hebben, moet er dan alweer een nieuwe komen. Apple kan veel, maar ik denk dat zelfs hun engineering/productie dat niet bij kanhouden.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:06
SanderPS3 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:30:
Kan me niet voorstellen. Tegen de tijd dat ze de productie van de net aangekondigde iPad op gang hebben, moet er dan alweer een nieuwe komen. Apple kan veel, maar ik denk dat zelfs hun engineering/productie dat niet bij kanhouden.
Hoe zou je dan verklaren dat wat jij beschrijft *net* is gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:19

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Niemand weet of Apple in Maart weer een iPad gaat aankondigen. En aangezien we niet aan speculatietopics doen, is dit topic niet nuttig.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.