Hallo,
Sinds een paar weken loopt mijn computer vast af en toe blijft het beeld gewoon aan staan en dan zie je dat alles vast zit en er komt hard geluid uit mijn headset. Af en toe gaat het beeld ook gewoon uit.
Vergeten er bij te zetten: Ik heb af en toe in mijn logboek gekeken bij systeem. Daar geeft die af en toe een keer aan dat er een registery key al in gebruik is.
Ik heb een nieuwe SSD en een Videokaart gehaald en sinds die tijd doet die dit opeens. Het verschilt alleen in de tijd dat hij dit doet. Soms heb ik helemaal geen last van een freeze en soms wel snel.
Dingen die ik heb gedaan:
Nieuwe voeding
Memtest
Temp bekeken gewoon rond de 50
Drivers van videokaart update
Specs:
Core™ i7-860
Videokaart:HD 7870 GHz Edition OC (Nieuw)
SSD: Corsair SSD 2.5", 120GB, SATA600, Force GT(Nieuw)
Voeding: Sharkoon WPM500(Nieuw)
HDD: HD642JJ
Ram: 4 GB DDR3-1333
Mobo: P55 Extreme
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.
Sinds een paar weken loopt mijn computer vast af en toe blijft het beeld gewoon aan staan en dan zie je dat alles vast zit en er komt hard geluid uit mijn headset. Af en toe gaat het beeld ook gewoon uit.
Vergeten er bij te zetten: Ik heb af en toe in mijn logboek gekeken bij systeem. Daar geeft die af en toe een keer aan dat er een registery key al in gebruik is.
Ik heb een nieuwe SSD en een Videokaart gehaald en sinds die tijd doet die dit opeens. Het verschilt alleen in de tijd dat hij dit doet. Soms heb ik helemaal geen last van een freeze en soms wel snel.
Dingen die ik heb gedaan:
Nieuwe voeding
Memtest
Temp bekeken gewoon rond de 50
Drivers van videokaart update
Specs:
Core™ i7-860
Videokaart:HD 7870 GHz Edition OC (Nieuw)
SSD: Corsair SSD 2.5", 120GB, SATA600, Force GT(Nieuw)
Voeding: Sharkoon WPM500(Nieuw)
HDD: HD642JJ
Ram: 4 GB DDR3-1333
Mobo: P55 Extreme
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door StephanNL op 25-10-2012 09:45 ]