Sommige softwareproducten zijn, zoals jullie wel weten, helaas platformafhankelijk. Echter valt het mij op dat bij softwareproducten (en dus ook games) deze platformafhankelijkheid niet direct in de titel aangegeven wordt. Een mooi voorbeeld: Call of Duty: Black Ops. Hier is de platformafhankelijkheid wel duidelijk bij de lijst met producten, maar niet in de uitgelichte producten bovenaan. Bij Rocksmith is het dan zelfs nog onduidelijker, aangezien het hier om twee identieke producten gaat.
Echter valt het mij ook op dat het soms onduidelijk kan zijn bij software zoals bij Microsoft Office. Microsoft Office for Mac staat er dan tussen en heeft in dit geval een 'for Mac' suffix, maar dat is natuurlijk niet bij alle software zo. Dus misschien is het hierin ook handig om een onderscheid te maken tussen Mac OS, Linux en Windows.
Echter valt het mij ook op dat het soms onduidelijk kan zijn bij software zoals bij Microsoft Office. Microsoft Office for Mac staat er dan tussen en heeft in dit geval een 'for Mac' suffix, maar dat is natuurlijk niet bij alle software zo. Dus misschien is het hierin ook handig om een onderscheid te maken tussen Mac OS, Linux en Windows.