>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Dat is echt humor
This too shall pass
Verwijderd
Afgezien van wat vage rail acties e.d. vind ik NFS4 wel geinig met een paar kennissen. Bloedjehard echt knokken op een circuit in de nacht en in de regen.
Ik kan me nog herinneren dat we ook zaten te spelen en ik zag opeens een auto stomweg tegen een rotsblok aanrijden en hij stuurt gewoon door. Aangezien hij naast me zat liet ik hem effe zien wat hij aan het doen was, en bij hem zat hij aan de andere kant aan het circuit zat. Weird huh !?!
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Quake 1 (YES nog steeds)
Quake 3
Half-Life - Counterstrike (Gister gekocht
Vind bovenstaande allemaal wel leuk
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Dat waren dus alle tegenstanders.....
De vos loopt door het bos.
HEADSHOT !!! is veel leuker. "Waar zit die lul ??"Op vrijdag 01 juni 2001 06:44 schreef Hiro Shima het volgende:
ULTRA KILL in UT
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
MCM2 = Motorcross Madness 2
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
He! Dat had ik ook een keer op en LAN bij mij thuis. Dachten we even met z'n 3en leuk te gaan racen, hingen alle auto's op verkeerde plaatsen in de level. Wij speelden toen NFS3... Waarschijnlijk kwam het doordat een gozer z'n tracks had lopen editen.Op vrijdag 01 juni 2001 02:55 schreef Mahena het volgende:
Da's pas echt lachen, NFS-series over een netwerk.
Ik kan me nog herinneren dat we ook zaten te spelen en ik zag opeens een auto stomweg tegen een rotsblok aanrijden en hij stuurt gewoon door. Aangezien hij naast me zat liet ik hem effe zien wat hij aan het doen was, en bij hem zat hij aan de andere kant aan het circuit zat. Weird huh !?!
Was best wel lache. Ik reed vlak naast hem, ik zie dat hij keihard tegen een muur botst. Dus ikke lachen! Hij: huh? ik rij nog steeds aan kop. Ik: echt niet joh. Hij: kom dan kijken. Ik:
Y'24
Voor mij was het ultieme spel toch blood. (www.blood.com) het is alweer bijna 4 jaar oud, maar fantastisch om toendertijd te multiplayeren.
Het leukste was het feit dat er een heleboel mansion levels inzaten (grote huizen, gangen, kasten, etc) en dat er tripmines waren. Dat zijn van die tynamiet staven met een gevoel sensor, die legde je ergens neer en als je er dicht bij in de buurt kwam ontplofde hij. In sommige levels kon je er zoveel vinden dat je het hele level vol kon strooien
* Metzie ik er aan terug denk wil ik meteen weer spelen, zal me P100 weer eens uit de motteballen halen
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Inderdaad was blood vet lachen jaOp vrijdag 01 juni 2001 11:48 schreef Metzie het volgende:
Ik denk dat er geen spel is wat "de coolste multiplayer" heeft. Iedereen heb daarover ze eigen mening.
Voor mij was het ultieme spel toch blood. (www.blood.com) het is alweer bijna 4 jaar oud, maar fantastisch om toendertijd te multiplayeren.
Het leukste was het feit dat er een heleboel mansion levels inzaten (grote huizen, gangen, kasten, etc) en dat er tripmines waren. Dat zijn van die tynamiet staven met een gevoel sensor, die legde je ergens neer en als je er dicht bij in de buurt kwam ontplofde hij. In sommige levels kon je er zoveel vinden dat je het hele level vol kon strooien
* collin ik er aan terug denk wil ik meteen weer spelen, zal me P100 weer eens uit de motteballen halen
Toen was alles nog veel leuker..
Jep zeker weten! Daarom wil ik dat ook kunnen maar als ik GTA via de manager wil opstarten lukt dat niet (gta 2) Dan geeft hij een foutmelding.Op vrijdag 01 juni 2001 01:35 schreef sharkyOnline het volgende:
als iets een gaaf MP spel is, is het wel GTA 1 of 2.
Het lukt wel om hem via de exe op te starten maar dan kan je geen tcp/ip of ipx/spx doen
Heb jij dit ook gehad??
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Ultra Kill ?Op vrijdag 01 juni 2001 06:44 schreef Hiro Shima het volgende:
ULTRA KILL in UT
!!! MO-MO-MO-MO-MONSTER KILL, KILL, KILL !!!
Als gym ook multiplayer is dan: Al 3 keer een homerun gelopen bij softball zonder de bal te raken met de knuppel
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Dat had ik ook ooit op een van m'n pcs..heel vaag. Maar ik kon wel tcp/ip of ipx/spx doenOp vrijdag 01 juni 2001 14:22 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Jep zeker weten! Daarom wil ik dat ook kunnen maar als ik GTA via de manager wil opstarten lukt dat niet (gta 2) Dan geeft hij een foutmelding.
Het lukt wel om hem via de exe op te starten maar dan kan je geen tcp/ip of ipx/spx doen![]()
Heb jij dit ook gehad??
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Hmmz,.. Ja maar als je via netwerk of inet wilt spelen moet je hem toch wel via die manager opstarten???Op vrijdag 01 juni 2001 17:03 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Dat had ik ook ooit op een van m'n pcs..heel vaag. Maar ik kon wel tcp/ip of ipx/spx doen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
39
ik had toen een zeer coole actie beschreven maar weet t niet meer, ik had er ook nog een cool plaatje bij gezet dat weet ik wel nog.....
dat was deze :
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik heb eens meer dan 20-voudige mosterkill gehaald. Dus eerst een man of 5, 6 killen om aan monsterkill te komen, en vervolgens 20 keer lang mosterkill voor elke opvolgende kill binnen een paar secs.Op vrijdag 01 juni 2001 16:55 schreef predatorx het volgende:
[..]
Ultra Kill ?
!!! MO-MO-MO-MO-MONSTER KILL, KILL, KILL !!!
Leuk .. 16 botjes, novice, instagib, kleine ruimte, skillz
Like shootin' fish in a barrel
Verwijderd

btw. ik speel in 640x480 op een intel740 en p266
NFS ? Nee, ook niet echt.
Unreal ? Neehee, ook niet
Diablo ? Kom in de richting
GTA ? JAaa
GTA 4 ever
Verwijderd
Het ging toch over multiplayer ?Op zaterdag 02 juni 2001 01:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik heb eens meer dan 20-voudige mosterkill gehaald. Dus eerst een man of 5, 6 killen om aan monsterkill te komen, en vervolgens 20 keer lang mosterkill voor elke opvolgende kill binnen een paar secs.
Leuk .. 16 botjes, novice, instagib, kleine ruimte, skillz
Like shootin' fish in a barrel
En ik heb het weleens met slomo 0.0001 geprobeerd 1vs1 tegen één bot in een heeel klein zelfgemaakt level, en vaker dan 5x achter elkaar lukt de monsterkill niet
Verwijderd
Laatst ook wel leuke gren actie, bij Dust spring ik van die brug af wordt een grenade me achterna gegooid..in m'n val gooi ik een greande omhoog waar ik nog 2 nmi's mee kill
Verwijderd
Proof (van de stats van die server):
Ik heb ook Screenshot gemaakt.. Ik ga'em binnenkort wel uploaden denk ik..2001-06-03 16:27:32 Kill I killed Piraatje with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:27 Kill I killed [FM]FenerManiac with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:21 Kill I killed [FM]JeanLucPicard with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:04 Kill I killed [GaG]FL!PNEUS with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:00 Kill I killed [GoT]BiO with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
Alles leuk en aardig maar dan moet ie het niet gaan uittesten terwijl we nog niet eens zijn opgestegen
m'n stoerste multiplayer acties waren toch echt wel op ons lannetje met 5 computers tijdes Action Quake2 (teamplay 2v3
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik kwam er ook op leuke manier achterOp zondag 03 juni 2001 16:46 schreef thesith het volgende:
Bij tribes 2 iemand uitleggen hoe hij een bom laat vallen met de bommewerper
Alles leuk en aardig maar dan moet ie het niet gaan uittesten terwijl we nog niet eens zijn opgestegen
Wou ff off line kijken hoe het was
Maak een Shrike en probeer rond te vliegen
Ik ga eerst mooi recht omhoog "Ah mooi denk ik"
Druk dan forward in en me jetpack (= afterbunrner als je in plane zit) en vlieg met 400 KM/H (of meer) tegen een berg op
Of toen ik bomber bouwde.. ik stap in bombadier seat, zie een bom teken
en denk "He, leuk!"
Ik switch naar bom en druk gezellig me fire knop in
hehe rijst, dat hebben wij op -21- LAN nog es 2 dagen lang gespeeld, humorspelOp vrijdag 01 juni 2001 09:52 schreef Reyes het volgende:
Waar ik zeer veel lol mee hebt beleeft is MCM2 over een lan spelen en dan met z'n alle achter die bal aanscheuren
MCM2 = Motorcross Madness 2
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Jep helemaal mee eens, Weet je nog die keer met dat mes in de muur?? jij tegen Jeroen? IK LAG UREN TE LACHEN!!Op donderdag 07 juni 2001 00:50 schreef steveman het volgende:
m'n stoerste multiplayer acties waren toch echt wel op ons lannetje met 5 computers tijdes Action Quake2 (teamplay 2v3)
Of met NFS zelfde crash zelfde plek tegelijkertijd?!!>:)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima