Coolste multiplayer actie allertijden....

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:39

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Post hier je coolste multiplayer actie allertijden, met welk spel dan ook.

deze is voor jou Steve

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Iemand neergrenaden met GTA 2 >:)

Dat is echt humor :) dan vlieg die ander helemaal door de lucht :D

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:47

RvV

Met multiplayer GTA lach je je sowieso een ongeluk. :D

Y'24

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

als iets een gaaf MP spel is, is het wel GTA 1 of 2.

This too shall pass

Verwijderd

Grr .. ik heb die alletwee alleen maar als singleplayer gedaan.

Afgezien van wat vage rail acties e.d. vind ik NFS4 wel geinig met een paar kennissen. Bloedjehard echt knokken op een circuit in de nacht en in de regen.

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Da's pas echt lachen, NFS-series over een netwerk.

Ik kan me nog herinneren dat we ook zaten te spelen en ik zag opeens een auto stomweg tegen een rotsblok aanrijden en hij stuurt gewoon door. Aangezien hij naast me zat liet ik hem effe zien wat hij aan het doen was, en bij hem zat hij aan de andere kant aan het circuit zat. Weird huh !?!

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
UNREAL TOURNAMENT
DIABLO 2
PLANETARION
Holy Mission (MUD)

})

Verwijderd

Ok niet mijn coolste maar wel me meest recente.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skuiper/got/cool.jpg

Oh ja ct win :)

Verwijderd

ULTRA KILL in UT

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Unreal Tournament
Quake 1 (YES nog steeds)
Quake 3
Half-Life - Counterstrike (Gister gekocht :D :D )

Vind bovenstaande allemaal wel leuk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• WILDEAAP
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Kills pastten niet allemaal op het scherm, vandaar console :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weerts1/Coltroels.jpg

Dat waren dus alle tegenstanders..... 8-)

De vos loopt door het bos.

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op vrijdag 01 juni 2001 06:44 schreef Hiro Shima het volgende:
ULTRA KILL in UT
HEADSHOT !!! is veel leuker. "Waar zit die lul ??"

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

Waar ik zeer veel lol mee hebt beleeft is MCM2 over een lan spelen en dan met z'n alle achter die bal aanscheuren :)

MCM2 = Motorcross Madness 2 ;)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Copyman

Dode muis

In de QUAKE series heb ik al die jaren al een heleboel mooie acties gezien. :) Soms moest je dr gewoon om lachen! *D

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• RvV
  • Laatst online: 21:47

RvV

Op vrijdag 01 juni 2001 02:55 schreef Mahena het volgende:
Da's pas echt lachen, NFS-series over een netwerk.

Ik kan me nog herinneren dat we ook zaten te spelen en ik zag opeens een auto stomweg tegen een rotsblok aanrijden en hij stuurt gewoon door. Aangezien hij naast me zat liet ik hem effe zien wat hij aan het doen was, en bij hem zat hij aan de andere kant aan het circuit zat. Weird huh !?!
He! Dat had ik ook een keer op en LAN bij mij thuis. Dachten we even met z'n 3en leuk te gaan racen, hingen alle auto's op verkeerde plaatsen in de level. Wij speelden toen NFS3... Waarschijnlijk kwam het doordat een gozer z'n tracks had lopen editen.

Was best wel lache. Ik reed vlak naast hem, ik zie dat hij keihard tegen een muur botst. Dus ikke lachen! Hij: huh? ik rij nog steeds aan kop. Ik: echt niet joh. Hij: kom dan kijken. Ik: :?

Y'24

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 19:37

Metzie

Nyaano !

Ik denk dat er geen spel is wat "de coolste multiplayer" heeft. Iedereen heb daarover ze eigen mening.

Voor mij was het ultieme spel toch blood. (www.blood.com) het is alweer bijna 4 jaar oud, maar fantastisch om toendertijd te multiplayeren.

Het leukste was het feit dat er een heleboel mansion levels inzaten (grote huizen, gangen, kasten, etc) en dat er tripmines waren. Dat zijn van die tynamiet staven met een gevoel sensor, die legde je ergens neer en als je er dicht bij in de buurt kwam ontplofde hij. In sommige levels kon je er zoveel vinden dat je het hele level vol kon strooien :9

* Metzie ik er aan terug denk wil ik meteen weer spelen, zal me P100 weer eens uit de motteballen halen :)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op vrijdag 01 juni 2001 11:48 schreef Metzie het volgende:
Ik denk dat er geen spel is wat "de coolste multiplayer" heeft. Iedereen heb daarover ze eigen mening.

Voor mij was het ultieme spel toch blood. (www.blood.com) het is alweer bijna 4 jaar oud, maar fantastisch om toendertijd te multiplayeren.

Het leukste was het feit dat er een heleboel mansion levels inzaten (grote huizen, gangen, kasten, etc) en dat er tripmines waren. Dat zijn van die tynamiet staven met een gevoel sensor, die legde je ergens neer en als je er dicht bij in de buurt kwam ontplofde hij. In sommige levels kon je er zoveel vinden dat je het hele level vol kon strooien :9

* collin ik er aan terug denk wil ik meteen weer spelen, zal me P100 weer eens uit de motteballen halen :)
Inderdaad was blood vet lachen ja :) Duke3D ook, daar zat ik met het zweet onder me oksels te multiplayeren. Was me eerste DM ervaring :) ik schrok me steeds de NETE!! :+

Toen was alles nog veel leuker.. :'(

Mijn iRacing profiel

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 01 juni 2001 01:35 schreef sharkyOnline het volgende:
als iets een gaaf MP spel is, is het wel GTA 1 of 2.
Jep zeker weten! Daarom wil ik dat ook kunnen maar als ik GTA via de manager wil opstarten lukt dat niet (gta 2) Dan geeft hij een foutmelding.
Het lukt wel om hem via de exe op te starten maar dan kan je geen tcp/ip of ipx/spx doen :(
Heb jij dit ook gehad??

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 06:44 schreef Hiro Shima het volgende:
ULTRA KILL in UT
Ultra Kill ?

!!! MO-MO-MO-MO-MONSTER KILL, KILL, KILL !!!

• FreakR
  • Laatst online: 11-02 22:35
Mijn coolste actie: Warcraft I spelen over netwerk...echt zo lachen!

Als gym ook multiplayer is dan: Al 3 keer een homerun gelopen bij softball zonder de bal te raken met de knuppel :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• FreakR
  • Laatst online: 11-02 22:35
Op vrijdag 01 juni 2001 14:22 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Jep zeker weten! Daarom wil ik dat ook kunnen maar als ik GTA via de manager wil opstarten lukt dat niet (gta 2) Dan geeft hij een foutmelding.
Het lukt wel om hem via de exe op te starten maar dan kan je geen tcp/ip of ipx/spx doen :(
Heb jij dit ook gehad??
Dat had ik ook ooit op een van m'n pcs..heel vaag. Maar ik kon wel tcp/ip of ipx/spx doen

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• DeMoN
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 01 juni 2001 17:03 schreef Fr3aKER het volgende:

[..]

Dat had ik ook ooit op een van m'n pcs..heel vaag. Maar ik kon wel tcp/ip of ipx/spx doen
Hmmz,.. Ja maar als je via netwerk of inet wilt spelen moet je hem toch wel via die manager opstarten???

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Coolste acties? met een zooi maten in quake 3 met de lighting gun op de muur smiley's maken :)

39

Verwijderd

Codename: Eagle

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Ahh mensen herinner me er niet steeds aan welke mooie topics er ook alweer allemaal verdwenen zijn, maar als iedereen nu precies hetzelfde post als vorige keer hebben we dit topic weer terug!!

ik had toen een zeer coole actie beschreven maar weet t niet meer, ik had er ook nog een cool plaatje bij gezet dat weet ik wel nog.....

dat was deze :
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/90.jpg

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 16:55 schreef predatorx het volgende:

[..]

Ultra Kill ?

!!! MO-MO-MO-MO-MONSTER KILL, KILL, KILL !!!
Ik heb eens meer dan 20-voudige mosterkill gehaald. Dus eerst een man of 5, 6 killen om aan monsterkill te komen, en vervolgens 20 keer lang mosterkill voor elke opvolgende kill binnen een paar secs.

Leuk .. 16 botjes, novice, instagib, kleine ruimte, skillz :+

Like shootin' fish in a barrel >:)

Verwijderd

dit vond ik wel lachen :) , nooit hoger gehaald jammergenoeg. wel 70kills in 30min. nee ik cheat niet, echt niet :P

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/hs.karso/23-0.jpg

btw. ik speel in 640x480 op een intel740 en p266 8-) en 8kB/s sonera :P

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CounterStrike ? Nee, daar heb ik niet in gelaggen.

NFS ? Nee, ook niet echt.

Unreal ? Neehee, ook niet

Diablo ? Kom in de richting :)

GTA ? JAaa :)
GTA 4 ever

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 01:38 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik heb eens meer dan 20-voudige mosterkill gehaald. Dus eerst een man of 5, 6 killen om aan monsterkill te komen, en vervolgens 20 keer lang mosterkill voor elke opvolgende kill binnen een paar secs.

Leuk .. 16 botjes, novice, instagib, kleine ruimte, skillz :+

Like shootin' fish in a barrel >:)
Het ging toch over multiplayer ? >:)

En ik heb het weleens met slomo 0.0001 geprobeerd 1vs1 tegen één bot in een heeel klein zelfgemaakt level, en vaker dan 5x achter elkaar lukt de monsterkill niet :? dan istie gewoon stil

Verwijderd

Vandaag met een war heb ik denk ik wel weer een hele stomme actie gemaakt. In m'n eentje naar bomspot gerushed op prodigy..rest van m'n teamm8s bljift ff zitten (tactics..waar ik me dus niet aan hield) plaat ik die bom en op dat moment komen d'r 4 ct's aan lopen...bom dus dik defused en dankzij mij (rest leefde nog) een ronde verloren |:(

Laatst ook wel leuke gren actie, bij Dust spring ik van die brug af wordt een grenade me achterna gegooid..in m'n val gooi ik een greande omhoog waar ik nog 2 nmi's mee kill :)

Verwijderd

Ooee... net zat ik in strikerz.net servers.... Vertigo. Me hele team was afgemaakt (ik was CT) en heel T leefde nog.... Maar wonder boven wonder maakte ik ze allemaal af (met wat geluk.. :D )... En damn... dat was me beste game ooit denk ik.. :)

Proof (van de stats van die server):
2001-06-03 16:27:32 Kill I killed Piraatje with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:27 Kill I killed [FM]FenerManiac with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:21 Kill I killed [FM]JeanLucPicard with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:04 Kill I killed [GaG]FL!PNEUS with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
2001-06-03 16:27:00 Kill I killed [GoT]BiO with mp5navy. Strikerz.net 1 (Public) de_vertigo
Ik heb ook Screenshot gemaakt.. Ik ga'em binnenkort wel uploaden denk ik.. :)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Bij tribes 2 iemand uitleggen hoe hij een bom laat vallen met de bommewerper :)
Alles leuk en aardig maar dan moet ie het niet gaan uittesten terwijl we nog niet eens zijn opgestegen :+

• steveman
  • Laatst online: 22:36

steveman

Comfortabel ten onder

Aah, een ode aan m'n verdwenen topic, ;) (vette knipoog huggie!)

m'n stoerste multiplayer acties waren toch echt wel op ons lannetje met 5 computers tijdes Action Quake2 (teamplay 2v3 >:) )

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 16:46 schreef thesith het volgende:
Bij tribes 2 iemand uitleggen hoe hij een bom laat vallen met de bommewerper :)
Alles leuk en aardig maar dan moet ie het niet gaan uittesten terwijl we nog niet eens zijn opgestegen :+
Ik kwam er ook op leuke manier achter :)
Wou ff off line kijken hoe het was

Maak een Shrike en probeer rond te vliegen
Ik ga eerst mooi recht omhoog "Ah mooi denk ik"

Druk dan forward in en me jetpack (= afterbunrner als je in plane zit) en vlieg met 400 KM/H (of meer) tegen een berg op :D

Of toen ik bomber bouwde.. ik stap in bombadier seat, zie een bom teken
en denk "He, leuk!"
Ik switch naar bom en druk gezellig me fire knop in :o

• RealCato
  • Laatst online: 07-06-2025
Op vrijdag 01 juni 2001 09:52 schreef Reyes het volgende:
Waar ik zeer veel lol mee hebt beleeft is MCM2 over een lan spelen en dan met z'n alle achter die bal aanscheuren :)

MCM2 = Motorcross Madness 2 ;)
hehe rijst, dat hebben wij op -21- LAN nog es 2 dagen lang gespeeld, humorspel :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Hu9o
  • Laatst online: 17:39

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 00:50 schreef steveman het volgende:
m'n stoerste multiplayer acties waren toch echt wel op ons lannetje met 5 computers tijdes Action Quake2 (teamplay 2v3 >:) )
Jep helemaal mee eens, Weet je nog die keer met dat mes in de muur?? jij tegen Jeroen? IK LAG UREN TE LACHEN!! :D :D :D

Of met NFS zelfde crash zelfde plek tegelijkertijd?!!>:)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Fuelke
  • Laatst online: 21:08

Fuelke

Forza Ferrari

Een raceje GP2 via seriele kabel, zeker als je 40 ronden kan vechten. Iets minder wordt het bij een seizoen is en je tegenspeler rijd al na een paar rondjes z'n auto stuk :-)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1