Ik heb graag jullie advies voor het volgende. Ik heb een laptop besteld van Dell.De laptop had vanaf het begin al problemen en daarom is er een monteur langsgekomen om het te repareren. Na de reparatie zit echter de kap niet goed dicht meer en ook zit het toetsenbord een losjes.
Ik heb met de klachtenafdeling van Dell contact opgenomen, maar die willen de laptop niet vervangen.
Op de website van Consuwijzer vind ik dat Dell de laptop of moet repareren, of moet vervangen.
De mogelijkheid tot reparatie hebben ze gehad. Ze willen het nu opnieuw repareren.
Het is wettelijk niet bepaald dat na een aantal keer repareren de laptop vervangen moet worden, maar wel dat ik door de reparatie(s) niet te veel last van mag hebben.
De klachtenafdeling wil de laptop gewoon niet vervangen.
Zouden ze dan wel moeten accepteren als ik de koopovereenkomst wil ontbinden?
Ik heb met de klachtenafdeling van Dell contact opgenomen, maar die willen de laptop niet vervangen.
Op de website van Consuwijzer vind ik dat Dell de laptop of moet repareren, of moet vervangen.
De mogelijkheid tot reparatie hebben ze gehad. Ze willen het nu opnieuw repareren.
Het is wettelijk niet bepaald dat na een aantal keer repareren de laptop vervangen moet worden, maar wel dat ik door de reparatie(s) niet te veel last van mag hebben.
De klachtenafdeling wil de laptop gewoon niet vervangen.
Zouden ze dan wel moeten accepteren als ik de koopovereenkomst wil ontbinden?