Toon posts:

Hulp nodig met upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van tweakers.

Ik heb dus een probleem, ik draai spellen zoals APB Reloaded, Black Ops, Modern Warfare 3 op 20 FPS.
Alhoewel mijn windows prestatie index aangeeft dat alles 7.4 / 7.1 is, behalve mijn RAM geheugen.

Mijn vraag is dus, zal mijn FPS veel gaan verhogen zodat ik al mijn spellen wel fatsoenlijk kan spelen.
Battlefield 3 kan ik ook met gemak draaien op smalle maps. Vandaar dat ik hierover een topic maak.

Alvast Bedankt.

EDIT : Momenteel zit dit in mijn PC :
Intel Core2 Quad CPU Q8200 @ 2.33 GHz
3.0GB RAM
NVIDIA GeForce GTX560

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 22:38 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wat is het geheugen van je videokaart?
En heb je nieuwste drivers etc. geïnstalleerd?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de nieuwste drivers zijn geinstalleerd. Heb gisteren nog de C schijf geformatteerd en Windows opnieuw erop gezet.

Het geheugen van mijn videokaart is 1 GB.

• jordy1999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02-2025
Die videokaart is zeer zeker niet het probleem. Ik weet wel niet hoe het zit met je processor maar allereerst zou ik een paar Gb RAM bijprikken, dat zou geen kwaad kunnen ook wil ik wel weten welk moederbord je hebt en welke voeding je hebt

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
BF3 maakt gebruik van alle 4 cores, de andere games die je noemt volgens mij niet.
Een 3 generaties oude processor op 2,33GHz is dan waarschijnlijk gewoon te weinig.
Het mooiste wat je dan kunt doen is de processor overklokken naar bv 3GHz.

Voor de zekerheid moet je even wat log programma's downloaden om te kijken waar de bottleneck precies zit, kijk voornamelijk naar gpu load, cpu load en geheugen gebruik.