Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Shortcut bar

Pagina: 1
Acties:

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Qck

Bazinga

Topicstarter
Sinds de introductie van versie 7 mis ik één ding wat ik eigenlijk heel vaak (bijna altijd dus) gebruikte, en dat is de mogelijkheid om direcht naar de Active Topics van GoT te gaan vanuit waar dan ook.

Aangezien ik het idee heb dat jullie niet zomaar deze functie voor mij zullen terugzetten, dacht ik dat het misschien wel handig is om dit idee uit te breiden naar een Shortcut toolbar of iets dergelijks. Ik zie dit voor me als een een tweede menubar onder / boven de huidige menubar (of via een drop-down zoals meer) waarin je zelf kunt aangeven welke shortcuts je daarin wilt hebben.

Music is not just a sound, it's a way of living.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Volledig mee eens. Ik heb voor het gemak maar een bladwijzer aangemaakt, maar toch wat omslachtig.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De links naar active topics, bookmarks, posthistorie en myreact komen terug, het is alleen nog even de vraag hoe. De tabbladen zijn hiervoor geen erg fraaie oplossing (hebben we al in de praktijk getest).

Ik ben ook wel voor een alternatief shortcutdingetje in bijvoorbeeld de nieuwe tracker. Nu alle beheerpagina's in het gebruikersmenu zijn gekwakt staat het daar helemaal vol en dat terwijl posthistorie en bookmarks er nog niet eens in staan.

• Qck
  • Niet online

Qck

Bazinga

Topicstarter
Goed te horen dat die links terugkomen, ben ik toch niet de enige die ze mist! ;)

Persoonlijk zou ik die shortcut-toolbar niet in de tracker zien, want dan verplicht je gebruikers weer die tracker te gebruiken terwijl ze dat misschien niet willen.
Aan de andere kant zou het ook weer prima kunnen, aangezien je de tracker ook als drop-down kunt gebruiken.

Anyway, ik wacht geduldig af!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er al een eta?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Forum kan toch gewoon een dropdown worden zoals de knop ernaast?

• Qck
  • Niet online

Qck

Bazinga

Topicstarter
Ja, dat zou kunnen, maar het lijkt mij juist ook handig om andere onderdelen in zo'n shortcut bar te zetten en niet alleen het forum zelf :)

Pagina: 1