Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exchange en welke versie van Symantec Backup Exec

Pagina: 1
Acties:

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
Even een paar vraagjes over Symantec Backup Exec
  • Welke versie en welke onderdelen heb ik nodig om Exchange 2010 te backuppen?
  • Heeft iemand hier ervaring mee?
  • Zijn er alternatieven en tegen welke prijs?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Even een paar vraagjes terug: wat zijn je eigen ideeen, beelden, onderzoeksresultaten? Waarom overweeg je alternatieven en wat is je eenmalige en jaarlijkse budget? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
Ik ben absoluut geen expert op het gebied van backup... Budget is beperkt (tis deels hobby, geen business)

Heb in het verleden goede verhalen gehoord over BU Exec, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Alleen al in de pricewatch staan 89 pakketten....

En heb je de website van Symantec al eens proberen te doorgronden? Prijzen varierend van €80 tot €1600....

Ik wil er best voor betalen, lees echter ook over gratis alternatieven

T.o.v. de prijzen van BU Exec vind ik dat echter verdacht... :?

Daarom hoop ik op wat praktijkervaringen?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Geef eerst eens aan over wat voor omgeving we praten? Hebben we het over een enkel systeem (met welke rollen), of over een Enterprise omgeving.

Waar wil je je verder tegen beschermen? Puur disaster recovery, of wil je tot elk willekeur "point in time" kunnen restoren?

Oftwel, wat zijn je requirements?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B