Vroeger vond ik het nog redelijk duidelijk om te zien bij artikelen van de FP wie op wie reageerd. Duidelijke kleurverschillen, vakjes en uitlijning zorgde ervoor dat ik duidelijk nieuwe reacties op het artikel van reacties op andere reacties kan onderscheiden. Nu worden reacties omlijnd door hele dunne lijntjes van lichtgrijs, wat op mijn monitor praktisch onzichtbaar is, tenzij ik in zeer specifieke houdingen ga zitten die nergens op slaan. Misschien dat mijn scherminstellingen niet optimaal zijn, maar ik vind het alsnog wel ernstig dat ik hierdoor de reacties op zowel mijn laptop als mijn desktop praktisch niet kan inzien, terwijl ik nog nooit op ook maar een andere website enige last hiervan heb gehad, en ik vind niet dat het nodig moet zijn voor elke website opnieuw aan mijn scherm-instellingen te kloten om het enigszins leesbaar te maken. De kleuren van Tweakers.net zijn simpelweg te licht en de randen te klein om enige informatie hieruit te kunnen halen.
Bij deze een afbeelding van wat ik zie (ja, de lijntjes zijn hier expres weggehaald, ik zie dus het verschil bijna helemaal niet, en dit is serieus de enige website ooit waar ik zo'n probleem had).