Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Hosting.eu? Ben van plan om een Linux webhost pakket te nemen met een simpel Xenforo forum. Maar 1,50 per maand. Dat is erg laag. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met hosting eu? Uptime etc. Of kan ik beter Godaddy nemen voor 4,74?
Volgens mij kun je dat beter op een hosting-gerelateerd forum vragen (bijv. webhosters).
De prijs/kwaliteit verhouding zal prima zijn.
Wat verwacht je zelf voor zo'n bedrag?
De prijs/kwaliteit verhouding zal prima zijn.

Rolfie roept iets van peanuts en apen...
Die forums zijn onbetrouwbaar. Zijn gewoon gekochte ervaringen van hostings. Ik verwacht iets slechts van dat bedrag maar dat is hetzelfde zeggen als NEEM HOSTING VOOR 40 EURO PER MAAND IN PLAATS VAN 4,98 etc. Daarom vraag ik hier om de ervaringen.Miyamoto schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:33:
Volgens mij kun je dat beter op een hosting-gerelateerd forum vragen (bijv. webhosters).
De prijs/kwaliteit verhouding zal prima zijn.Wat verwacht je zelf voor zo'n bedrag?
Deze is ook wel goed http://www.antagonist.nl/Anoniem: 464382 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:22:
[...]
Die forums zijn onbetrouwbaar. Zijn gewoon gekochte ervaringen van hostings. Ik verwacht iets slechts van dat bedrag maar dat is hetzelfde zeggen als NEEM HOSTING VOOR 40 EURO PER MAAND IN PLAATS VAN 4,98 etc. Daarom vraag ik hier om de ervaringen.
Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Ik heb niet al te goeie verhalen gehoord over die hosting. Kan ook anders zijn. We zullen het horen als mensen ervaringen posten over beide hostings.fiberdordrecht schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:38:
[...]
Deze is ook wel goed http://www.antagonist.nl/
Ik heb redelijk wat ervaring met hosting.eu...Anoniem: 464382 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:17:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Hosting.eu? Ben van plan om een Linux webhost pakket te nemen met een simpel Xenforo forum. Maar 1,50 per maand. Dat is erg laag. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met hosting eu? Uptime etc. Of kan ik beter Godaddy nemen voor 4,74?
Uptime cijfers van de afgelopen 5 maanden:
Web: 99.997%
SMTP: 99.989%
POP/IMAP: 99.996%
Ze zijn zo goedkoop omdat het bedrijf erachter meerdere hosting BV's voert en dit is hun budget BV.
thja bij elke hosting is er wel watAnoniem: 464382 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:52:
[...]
Ik heb niet al te goeie verhalen gehoord over die hosting. Kan ook anders zijn. We zullen het horen als mensen ervaringen posten over beide hostings.