Toon posts:

Wii motionplus + nunchuck, zo goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het jullie bekend dat er nintendo wii motionplus remotes met nunchucks in china ofzo nagemaakt worden. Ik zie iemand op marktplaats hier in de buurt die wel 300 adidas truien verkoopt (lijkt me dus nep) en die heeft ook roze, witte en zwarte sets (remotes + nuchuck). Nu heb ik in een winkel nooit een roze nunchuck gezien en het is voor 27 euro de hele set en met folie nog op de remote, maar geen dozen.

Wat zeggen jullie? Ik vind het maar vreemd, maar als er geen nepperds bekend zijn wil ik hem wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eh, ja tuurlijk zijn er nepperds...

Ik heb zelf 1 originele remote en 2 "nepperds" of japanse uitvoeringen of wat het ook mogen zijn (zonder motion plus overigens). M'n Nunchucks zijn wel alle 3 nep. Een vriend heeft 4 maal oplaadbare namaak wiimotes + motion plus + allerlei houders en eigenlijk zijn die nog beter dan de originele.

Mijn eigen originele wii motes vs de namaak is mij werkelijk om het even. Behalve dat m'n Nunchucks me 5 USD hebben gekost (voor 3 stuks!) en m'n Japans beprintte wiimotes ook maar 18 USD waren.

Voor deze prijs zou ik je zo'n beetje wel kunnen garanderen dat ze nep zijn. Maar of dat uitmaakt is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Er zijn inderdaad namaakproducten. Ik heb zelf al verscheidene malen setjes van eBay gehaald. De kwaliteit liep een beetje uit een. Bij sommige zag je bijvoorbeeld echt duidelijke verschillen, bij andere weer niet. Qua functioneren zijn ze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze zien er echt exact hetzelfde uit, kende die nepperds niet. Die advertentie heeft het over originele exemplaren, maar dat leek me al sterk.

Maar dan koop ik een setje. Kan het natuurlijk zelf goedkoper via dealextreme ofzo doen, maar voor die misschien 10 euro meer doe ik het zo wel even, zijn de kids weer blij en heb ik er weinig gedoe mee.

Dank voor de snelle reacties!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:20
btw er bestaan wel originele roze wii motes. M'n vriendin heeft er een :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Tarkin schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:42:
btw er bestaan wel originele roze wii motes. M'n vriendin heeft er een :+
Dat is geen wiimote denk ik :|

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:20
jwel, officieel van nintendo en al, zelfs in de media markt gekocht voor de slordige prijs van 40 pleuro's.

Wii is voor casual gamers he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28

Cyphax

Moderator LNX
Imnoa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:09:
[...]

Dat is geen wiimote denk ik :|
:D _O-