Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:42
een vriendin van mij is op zoek naar een telefoon toen kwam ze deze tegen op marktplaats: http://gsm-telecom.marktp...n-mogelijk-ook-ideal.html
toen ik de specs hiervan ging bekijken vond ik het vreemd omdat dit toestel een dual-core heeft, 512MB aan ram, 2 GB aan intern geheugen en dual-sim en toch wel de naam Samsung Galaxy SIII heeft en type nummer i9300
nu is mijn vraag of iemand hier wat meer over dit toestel weet? want ik kom zelf niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Het is dan ook een chinese kloon.
Lees de tekst nog eens goed.

Edit
Vooral de regel : Deze telefoon heeft de zelfde mogelijkheden als het origineel

[ Voor 41% gewijzigd door RacerII op 24-10-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Het staat er allemaal wel impliciet, of ik zie iets over het hoofd. Hun website list het wel goed. Hoe dan ook zou dit niet moeten worden goekgekeurd door marktplaats, maar wat geven zij nou om kwaliteit van advertenties :P

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
ja ik ziet het nu ook op hun site.
maar ik ben wel benieuwd of het een goeie kloon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:16
[...] LET OP BIJ ONS HEEFT UW DE MOGELIJKHEID [...]
Dat zou al een belletje moeten laten rinkelen :P\
Wel heel sneaky dat ze de tekst dat het niet een origineel product is in normale font tussen twee stukken tekst plaatsen met hoofdletters, underline, etc. Visueel wordt je aandacht daar namelijk naar getrokken, waardoor je zowat het belangrijkste stukje informatie uit de beschrijving mist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ook de advertentie vermeldt: Deze telefoon heeft de zelfde mogelijkheden als het origineel.

Nogal wiedus, android blijft android, maar of ie zo presteert als het origineel betwijfel ik.. :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-07 18:36
Als je ook goed oplet wordt er in de MarktPlaats advertentie als op de afbeeldingen (doosje enz) nergens Samsung vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
wat mij nu ook opvalt is dat ze zichzelf tegenspreken op hun website want bovenaan staat Galaxy S3 DualCore 1.4GHz Dual Sim Android 4.1.1 en bij het lijstje staat Besturingssysteem: Android 4.0.6 (icecream sandwich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-07 21:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En altijd bijzonder dat een stoelen-webshop opeens telefoons verkoopt :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
ja dat is ook heel bijzonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-07 21:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://ezpert-gadgetry.bl...ung-galaxy-siii-fake.html
Zie je ook even simpele vergelijking, ding koop je voor ruim 60-70 euro goedkoper direct, even zoeken en je zit nog onder de 200 :P

Enige opmerkelijke, ik kan helemaal geen 1.4 dual core imitation vinden, weer nieuw gevalletje imitatie gok ik :P

Je kan hem btw wel reporten, advertentie staat namelijk wel onder: Mobiele telefoons | Samsung, en het is geen Samsung :P

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2012 19:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:35:
http://ezpert-gadgetry.bl...ung-galaxy-siii-fake.html
Zie je ook even simpele vergelijking, ding koop je voor ruim 60-70 euro goedkoper direct, even zoeken en je zit nog onder de 200 :P

Enige opmerkelijke, ik kan helemaal geen 1.4 dual core imitation vinden, weer nieuw gevalletje imitatie gok ik :P

Je kan hem btw wel reporten, advertentie staat namelijk wel onder: Mobiele telefoons | Samsung, en het is geen Samsung :P
Ik neem aan dat het sowieso aan de richtlijnen van MP voldoet. Ik neem aan dat MP geen knockoff spul wil sowieso, en zelfs al willen ze dat wel, moet het iets beter worden vermeld denk ik.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
hier op http://www.chinaecarts.co...41-16gb-phone-p-3095.html
staat dat het een 1.2GHz cpu is met de chipset mtk6577
Pagina: 1