Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
InderdaadRupie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:44:
Is dat niet altijd zo geweest? Dacht dat ik er in de oude layout ook wel eens naar gezocht heb maar weet het niet helemaal zeker meer.
Het vergelijken van producten die zich (potentieel) in verschillende categorieën bevinden is momenteel niet mogelijk, vandaar dat de checkboxen om te vergelijken missen in een algemene search. Alleen in een productlijst van een categorie kun je vergelijken. We willen dit nog wel flexibeler maken.
OK, mag van een bug naar een Feat dan denk ik zo
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Femme, zou je dat niet kunnen opvangen op een of andere manier?Femme schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:15:
Het vergelijken van producten die zich (potentieel) in verschillende categorieën bevinden is momenteel niet mogelijk, vandaar dat de checkboxen om te vergelijken missen in een algemene search. Alleen in een productlijst van een categorie kun je vergelijken. We willen dit nog wel flexibeler maken.
Voorbeeld; Ik zoek op "3TB". In de top 5 resultaten wil ik er 3 vergelijken. Vanaf ik 'Western Digital Red WD30EFRX, 3TB' selecteer, kan ik enkel nog andere producten uit categorie 'Interne harde schijven' selecteren ter vergelijking.
Ik moet zeggen dat ik het op deze manier heel omslachtig werken vind (maar dat vond ik vroeger ook al
Het is lastig om producten met uit verschillende categorieën te vergelijken om dat de specificaties behoorlijk kunnen afwijken. In het geval van het resultaat van de search zou je praktisch alles met elkaar kunnen vergelijken, en je kunt je dan afvragen wat daar de toegevoegde waarde van is. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je 2 producten ziet die vergelijkbaar zijn het opeens wel weer interessant wordt om meteen te kunnen vergelijken. Het is best complex om op basis van jouw eerste vinkje te bepalen wat je daarna wel of niet mag selecteren om te vergelijken. Misschien gaan we met alleen in dezelfde categorie wel te kort door de bocht omdat je bijvoorbeeld wel tablet met een telefoon wilt kunnen vergelijken. Niet zomaar opgelost en ook niet zeker of je dit op dit niveau al moet willen, op merk en serie pagina's waar productencategorieen vaak veel dichter bij elkaar liggen gaan we dit waarschijnlijk wel mogelijk maken. maar zoals Femme al aangaf wel iets waar we over nadenken.
Pagina: 1