Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Meuktracker. Non functionele scrollbalken

Pagina: 1
Acties:

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
1. Meuktracker
2. http://tweakers.net/meuktracker/
3. Categorieen waarin gescrolled moet worden is het niet mogelijk om te scrollen.
Om te reproduceren: Klik in de meuk tracker de categorieen Computers -> Aanvullende Componenten aan. Ik zie hier dan 6 plaatjes en een klein smal scroll balkje. Ik ben niet in staat om te scrollen in dit vakje en kan de scrollbalk niet vastpakken met een muisklik. Klikken in het vakje en dan scrollen functioneerd ook niet.

voorbeeld: http://i.imgur.com/8zwBU.png

4. Version 22.0.1229.94 m
5. Adblock Plus en Currently. Lijkt mij niet dat die hier invloed op hebben
6. Windows 8 64 bit. (ik gebruik chrome gewoon in mijn desktop omgeving. niks met metro)

Ook nog geprobeerd het vakje als een touchscreen veld scroll ding te gebruiken door met mijn muiswijzer te doen alsof deze mijn vinger is :P
Maar is geen beweging in te krijgen..

Op mijn iphone doen deze vakjes het wel trouwens! Lijkt mij dat het hier iets te veel geoptimaliseerd is voor Touch gebruikers ;)
helaas heb ik dat niet op mijn laptop.

OEPS.. verkeerde categorie moet blijkbaar Lieve devvers hebben niet lieve adjes. Wil een adje zo liev zijn me te verplaatsen?

[ Voor 24% gewijzigd door Hydrosine op 24-10-2012 16:47 . Reden: meer info/verkeerde locatie ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja hoor. Bij deze :)

LA >> LD

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Browserspecifiek blijkbaar? Bij mij werkt het wel (Safari 6 onder OS X).

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Chrome op Windows 7 64bit heeft er geen last van.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Zou je, gewoon om te proberen, eens ABP en Currently willen uitzetten?

Anders ga ik een wilde gok doen en zeggen dat het aan Windows 8 ligt, maar dat lijkt me ook erg sterk :+

Op iedere bak die ik heb getest (Linux, Windows & OS X) en met iedere browser (ja, dat zijn er veel, en dan maal drie :+) had ik tijdens de oplevering van de categorybrowser nergens last van...

• Hydrosine
Nog even verder getest, en andere browsers (IE10 en FF) doen het wel inderdaad.

Alleen in chrome is het niet aan de praat te krijgen. In de Metro versie van chrome speelt hetzelfde probleem.
Heeft dit scrollvakje misschien een eigenschap voor touchscreens of iets dergelijks? Misschien presenteerd mijn windows 8 zich zo via google chrome en mag ik niet scrollen! ~~Wild Guess :+ ~~

Ook geprobeerd met alle extensies uit.

• Stijger
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 07:16
Hier Chrome en SR Ware Iron op windows 7 64-bit doen het allebei niet. Opera doet ie het wel.
Is hier al een oplossing voor gevonden of iets wat ik bijvoorbeeld zou kunnen testen?
Dit is trouwens het geval bij meuktracker, PW en V&A.

[ Voor 13% gewijzigd door Stijger op 28-10-2012 19:13 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hoe probeer je precies te scrollen? Met scrollwheel of door click&drag? En/of maakt dat nog verschil?
De custom scrollbar is nog een beetje een stuk experimentele code; het is erg lastig dat cross-browser en cross-platform goed te krijgen...

[ Voor 57% gewijzigd door crisp op 28-10-2012 20:32 ]

Intentionally left blank

• Stijger
Ik probeer beide aangezien ik wel weet dat beide werken met Opera. Maakt dus geen verschil.
En wil graag helpen en dergelijke, want het ziet er wel mooi uit. :D

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb ook chrome in windows 8 desktop omgeving werkt bij mij wel gewoon

• Hydrosine
Click and drag werkt niet, want ik kan de scrollbalk niet vastpakken.
En scrollen probeer ik met de cursor over het venster heen gehoverd dus hoe het in andere browsers wel werkt.

Click and drag ook geprobeerd door ergens in het scherm te 'draggen' zoals je het zou doen op een touchscreen en dat werkt ook niet. als ik dan begin te draggen veranderd mijn muis in het niet parkeren icoontje (weet geen betere omschrijving :P)

• Stijger
Update van mijn zijde.
Na nieuwe installatie windows 7 64bit (nieuwe SSD sweet ^^)
en geen Chrome installatie, werkt in SR Ware Iron de scrollbalk probleemloos.
Geen idee waar het aan ligt thou.
Pagina: 1