Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VMWare VSphere 5.1] Geen vRAM limiet meer toch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met twee nieuwe VSphere ESXi 5.1 servers. Ik heb hiervoor een "VMware vSphere Essentials Kit for 3 hosts (Max 2 processors per host)" licentie. Volgens mijn informatie is het nu zo, dat ik unlimited geheugen kan hebben per CPU. Niet meer de limiet van 32GB per CPU zoals dit bij 5.0 wel zo was.

Ik heb op dit moment twee servers met twee CPUs en 64GB RAM per server. Ik heb echter voor elke server nog eens 32GB in bestelling staan dus ik wil graag zeker weten of dit inderdaad gaat werken. Vreemde is namelijk dat als ik in de VI client kijk, er bij de licentie nog wel staat dat er een vRAM per CPU is van 32GB. (En er staat ook max 6CPU, iets wat wel klopt dus.)

Is het weergeven van die vRAM per CPU een foutje? Of loop ik straks wel tegen een probleem aan als ik de extra 32GB erin druk? De licentie is voor 6CPUs en max 192RAM. Dit is per CPU wel 32GB, maar ik ga maar 4 CPUs gebruiken maar wel 128GB. (Of is die 192GB RAM limit nu helemaal niet meer van toepassing aangezien de VRAM per CPU er niet meer is?) De licentie is namelijk gekocht toen 5.0 er nog was.

Iemand hier ervaring mee? Of moet ik alvast VMWare support gaan inschakelen met de vraag wat die vRAM per CPU melding er doet op mijn 5.1 machine?

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~