Hallo,
Wij hebben thuis altijd wlan en dit is nooit een probleem geweest omdat me broertje zusje en ik met een laptop in de zelfde kamer zaten . Maar nu iedereen wat ouder word gaat we allemaal in ons eigen kamer zitten en een redelijk groot huis hebben begint wlan toch wat probleem te geven.
Me zusje en ik zijn het wel eens dat 250-700ping MW3/bf3 niet leuk is en willen dus graag naar lan.
Ik heb dus wat hulp nodig.
-Welke kabel moeten er komen?
-het moet naar 5 plekken heb ik nu een switch nodig?
- Ik heb een lan gaatjes achter in me routen moeten er alleen kabel is.
-Maakt het de ping wel minder?
Hoe raar het na deze vragen ook klinkt ik heb me cisco diplomas dus ik denk dat het aanleggen geen probleem is, ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik wil ( en wat ik heb geschreven
) en me kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
2Keys
Wij hebben thuis altijd wlan en dit is nooit een probleem geweest omdat me broertje zusje en ik met een laptop in de zelfde kamer zaten . Maar nu iedereen wat ouder word gaat we allemaal in ons eigen kamer zitten en een redelijk groot huis hebben begint wlan toch wat probleem te geven.
Me zusje en ik zijn het wel eens dat 250-700ping MW3/bf3 niet leuk is en willen dus graag naar lan.
Ik heb dus wat hulp nodig.
-Welke kabel moeten er komen?
-het moet naar 5 plekken heb ik nu een switch nodig?
- Ik heb een lan gaatjes achter in me routen moeten er alleen kabel is.
-Maakt het de ping wel minder?
Hoe raar het na deze vragen ook klinkt ik heb me cisco diplomas dus ik denk dat het aanleggen geen probleem is, ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik wil ( en wat ik heb geschreven
Met vriendelijke groet,
2Keys