2view 'gehackt' en foto's ;-)

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:13
Vorige discussie over het 2view videosysteem is een beetje verloren gegaan geloof ik, maar wat ik wilde melden is dat ik zo'n band heb gekocht, thuis open heb gesloopt, beveiliging eruit gehaald heb, en er fotootjes van gemaakt.... Ow ja, ik heb ze ff online gezet:
http://2view.ofzo.com

Greetz,
BaSsDruM

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 20:01
Held!! Degene die ervoor zorgt dat 2view binnen 2 maand geen films uit brengt :-)

Alhoewel, wat kan het die lui schelen? Als iedereen opeens 2view filmpjes gaat kopen omdat ze makkelijk te kraken zijn, hoor je die mensen vast niet klagen.

Zelfde als waarom playstation zo populair is geworden: Valt lekker simpel te kraken!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-03 21:29
Dus je rukt die magneet eruit, en klaar?

lekker simpel zeg, dat zou ik haast nog kunnen...

hmm... nu nog een videorecorder

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

eyz
ik heb eergister ook zo'n bandje gehaald en 'gehackt'.
Nog even wat opmerkingen:
1) let even op de 2 schroefjes die aan de achterkant (bij de klep) zitten. Die moet je 'r dus wel ff uithalen :)
2) als je 'n brede platte schroevendraaier ertussen zet kan je de band open krijgen zonder gaten erin te maken met 'n priem, wel zo netjes natuurlijk ;)

have fun

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

kijk dit is weer handig
:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:13
Op vrijdag 01 juni 2001 00:05 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
eyz
ik heb eergister ook zo'n bandje gehaald en 'gehackt'.
Nog even wat opmerkingen:
1) let even op de 2 schroefjes die aan de achterkant (bij de klep) zitten. Die moet je 'r dus wel ff uithalen :)
2) als je 'n brede platte schroevendraaier ertussen zet kan je de band open krijgen zonder gaten erin te maken met 'n priem, wel zo netjes natuurlijk ;)

have fun
Schroefjes aan de klep was ik vergeten te melden ja... das inderdaad wel handig :)

Maarre, ook open zonder geweld? da's helemaal makkelijk dan!

Waar ik ook aan zat te denken is gewoon door dat raampje waar je "2" ziet staan als je een nieuwe band hebt, iets in te steken wat blijft zitten, op die manier blokkeer je namelijk het magneetje wat daardoor niet meer tegen de tape aan kan 'duwen' :o

Verwijderd

Gefeliciteerd BaSsDruM. Eindelijk duidelijkheid. Dit systeem vroeg er gewoon om om gekraakt te worden. :o

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:05
En er is alweer een makkelijkere manier gevonden:

Een paperclip rammen in 1 van die gaatjes aan de achterkant, heel wat makkelijker en sneller dus.

http://go.to/2view

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Alleen wel hopen dat die paperclip er niet uit voelt ofzo, anders heb je naast een band die je oneindig kunt kijken ook gratis vuurwerk >:)

Wel jammer op zich, concept was toch best wel leuk en door dit soort 'hacks' zal het systeem wel weer gauw verdwijnen :):):)

Toch wel heel ranzig hoor, ik wist nog nieteens dat ze het gewoon met een magneetje doen. Jemig wat een mafkezen :D

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Is dit niet illegaal >:) Maar de gemiddelde huisman, weet niet dat dit kan natuurlijk, dus zoveel verlies maken ze er ook niet op, lijkt me.

En de kwaliteit van de gehele band lijkt me ook niet echt hoog (goedkope tape)...

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

Hmmm... nu maar hopen dat ze dit topic niet lezen hè :)

Arghhh, nu is dat 2view topic dus weg en kan ik helemaal niet meer volgen waar het overgaat :(:(

• Artwido
  • Laatst online: 01-03 21:20
http://www.ofzo.com/2view/

edit:
Laat maar foutje

Verwijderd

mja.. iets erin prikken zodat de magneet niet kan klappen is natuurlijk ook 'n goed plan.. maar ik knutsel liever 5 minuutjes en haal de magneet eruit, dan weet ik tenminste zeker dattie 'm niet wist :)

• gumtree
  • Laatst online: 01-03 21:53
hoe is trouwens de kwaliteit van die banden, en dan met name het geluid? Worden die dingen stereo opgenomen?

Verwijderd

waarom koop je eigenlijk zon ding?
zijn ze goedkoop ofzo? :)
lees voor het eerst over het fenomeen ..:)

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

DivX blijft goedkoper :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

En mooier denk ik..

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ze hebben het gekocht om het te kraken >:)

Zal ik ook wel doen als ik 15 piek over heb :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• 4POX
  • Laatst online: 11:45

4POX

Everybody is wired

Op vrijdag 01 juni 2001 01:52 schreef Vaagharses het volgende:
Is dit niet illegaal >:) Maar de gemiddelde huisman, weet niet dat dit kan natuurlijk, dus zoveel verlies maken ze er ook niet op, lijkt me.

En de kwaliteit van de gehele band lijkt me ook niet echt hoog (goedkope tape)...
Dit is net zo illegaal als het zetten van potlood streepjes op een AMD processor . En dat mag wel op die forum . Dus het plaatsen van een paperclip dan ook meteen strafbaar..

We kunnen de HEMA aanklagen omdat die HB potloden en paperclips verkopen

AKA Rinkel weblog

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik was ook al van plan om zo bandje te kopen en open te maken :) d8 al dat het met een magneet zou gaan alleen 1 vraag ze zeggen dat je de band er na als normale videoband kan gebruiken hoe doe je dat als die magneet er nog inzit dan? Nu heb ik het over de band als hij net is aangeschaft dus nog niet gemod :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:02

Sharky

Skamn Dippy!

wat is er nu het nut van dat je hem maar 2x kunt kijken. dat je telkens een nieuwe koopt ofzo? vind het maar vaag.
zoiets kan ook onmogelijk crackerproof gemaakt worden.

This too shall pass

Verwijderd

Het zijn trouwens niet echt interessante films die ze op dit moment hebben. (http://go.to/2view)
1. Coyote Ugly
2. Shanghai Noon
3. Keeping the Faith
4. Instinct (niet eens de basic versie! Duh)
5. Runaway Bride
6. The Third Miracle
Niet echt titels waar ik 15,- voor wil betalen. Dan kijk ik liever wat er bij de FreeRecordShop in de uitverkoop ligt voor dat geld. Lierver een goede klasieker dan een nieuwe bagger film. ;)

• Neman
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Waar kan ik zo'n bandje scoren? Vind dit wel cool om te cracken.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:03

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op vrijdag 01 juni 2001 00:36 schreef Goldme het volgende:
En er is alweer een makkelijkere manier gevonden:

Een paperclip rammen in 1 van die gaatjes aan de achterkant, heel wat makkelijker en sneller dus.

http://go.to/2view
Uiteraard alleen bedoeld voor 'educatieve' toepassing. Dit is uiteraard geen aansporing om bovenstaande ook in de praktijk te brengen. Het spreekt natuurlijk ook voor zich dat aan dit recept geen enkele rechten kunnen worden ontleend e.d.
Uiteraard! >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

heb er ook een gekraakt, hier staat een handleiding

[topic=152720]

• Goldme
  • Laatst online: 16-02 15:05
Het is toch grappig om te zien dat voordat dat ding in de schappen ligt alleen al op deze forum al een paar mensen zijn die zich verplicht voelden om die "beveiliging" naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

En weer een mislukte poging van de dictatoriale entertainment-industrie om de mensen meer te laten betalen voor minder.

• Postman
  • Laatst online: 08-02 20:25
* Postman gaat dadelijk nog een zo'n bandje halen en hem vannacht ombouwen >:)

* Postman heeft trouwens ook maar ff dit topic opgeslagen, je weet maar nooit (mod/admin/seagate)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Op vrijdag 01 juni 2001 15:24 schreef FlamerX het volgende:
je weet maar nooit (mod/admin/seagate)
>:)

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahaha, het kan ook nergens anders dan hier boven water komen hoe dit trucje is uit te voeren. Ik was het idd ook al van plan, maar jullie zijn me voor!

Wel lame dat het gewoon met een laf magneetje gaat, ik had al verschillende ingewikkelde dingen zitten bedenken, maar in de tijd van vele gigaherzen is een magneet het doeltreffendst! :D

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 17:08 schreef MisterDon het volgende:
Hahaha, het kan ook nergens anders dan hier boven water komen hoe dit trucje is uit te voeren. Ik was het idd ook al van plan, maar jullie zijn me voor!

Wel lame dat het gewoon met een laf magneetje gaat, ik had al verschillende ingewikkelde dingen zitten bedenken, maar in de tijd van vele gigaherzen is een magneet het doeltreffendst! :D
Voor die duffe videobanden wel ja, want daar staan geen gigaherzen op :P

Verwijderd

ach het is gewoon een roeping om dat ding te hacken, maar dat het je zo gemakkelijk gemaakt wordt is wel ziekelijk.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 16:32
Hier BuzzerCrAsH en Matthijsje, beide tweakerz, en omdat jullie allemaal zo graag dat ding wilde "bevrijden" dachten wij: "laten we jullie eens te vlug af zijn".

Beetje jammer dat we geen Digitale Camera bij de hand hadden, want dat was wel feest geweest >:)

Maar goed,

Een Report van de tweede poging van de NL, tenminste de 2de poging op Tweakerz.

Kopen:
Matthijsje en BuzzerCrAsH, in Utrecht Centraal.

Wat krijgen we nou 2view, hey daar heb ik vanmorgen wat over gelezen, schijnt makkelijk vrij te maken te zijn >:), wat!! maar 15,- btje jammer maar die is voor ons, wij zijn voor shanghai noon gegaan, op zich een achterlijke film maar dat doet er niet toe.

Voorbereiding

Matthijsje en BuzzerCrAsH zitten aan de keukentafel, hoe krijg ik die schroeven eruit????
Naja, pak dat mes maar, en steken, pas wel een beetje op voor die band pleaz.
Matthijsje steken, en ja hoor. Nu zit er rond iedere schroef wel een gat van 2 cm2, maarja.

De magneet

Dus dat kleine klote ding doet zoveel schade, hond! Verdwijn!

In elkaar zetten

Kut, waar moest dat buisje in?? naja, pak ff Robin Hood, nee broertje je mag hem niet zien. Aha, zo zit dat, hopsekeetje, barbatruuk.

Test

JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Jongens, dit was weer hilarisch. Jammer dat wij er eerder bij waren dan jullie :P

Greetingz,

Verwijderd

uh.. eerder ? :P
woensdagmiddag.. 30 mei :P
en die gaten erin maken hoeft dus niet, gewoon wrikken met 'n schroevendraaier :P

• _Menno_
  • Laatst online: 28-02 08:05
cooool >:)

Verwijderd

Dat met die gaten gaat KUT gewoon lekker wrikken werkt beter alleen jammer dat het zulke duffe films zijn ik had Coyote Ugly KUTFILM !!!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op vrijdag 01 juni 2001 20:56 schreef DJ NONOSE het volgende:
Dat met die gaten gaat KUT gewoon lekker wrikken werkt beter alleen jammer dat het zulke duffe films zijn ik had Coyote Ugly KUTFILM !!!
inderdaad, maar er zitten wel lekker spul in :9~

• stok
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 21:09 schreef EquiNox het volgende:

[..]

inderdaad, maar er zitten wel lekker spul in :9~
Jij mag ut lekkere spul (drank :? ), dan neem ik de lekkere w**ven* wel :9 :+ ;)

Verwijderd

En als je em nou es gewoon kopieert de eerste keer dat je em kijkt?

Sterker nog.. doe dat met een gehuurde band en je spaart 7,50 uit ;-)

• Postman
  • Laatst online: 08-02 20:25
Op zaterdag 02 juni 2001 01:32 schreef -Law- het volgende:

Alleen wel jammer dat je banden zo moeilijk kunt kopieëren tegenwoordig (of je moet een videorecorder zonder beveiliging hebben >:) )

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 08:09

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja het is dus een kwestie van band open, magneet eruit band dicht klaar, nou nou, het nederlandse volk wordt wel onderschat hoor :)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 17:49

duderuud

Sliden is koel

Haha, geweldig! Zo snel alweer gekraakt!!:):)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Ik lees net dat het op 3FM is geweest inclusief verwijzing naar GoT >:)

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 07:35 schreef HlpDsK het volgende:
Ik lees net dat het op 3FM is geweest inclusief verwijzing naar GoT >:)
Ik had vanmorgen even gebeld met Radio3FM dat er op GoT verschillende discussies over 2view waren, want ze wilden er meer informatie over.
Hebben ze het toch gezegd !! >:)

masm

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 01:32 schreef -Law- het volgende:

Wat denk je waarom ik 2 videorecorders heb?

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

jordy, heb je dan ook zo'n macromedia decoder (ofzo iets :? ), want anders krijg je weer last van de copiëerbeveiliging die er op zit (vervormt beeld enzo).

Pak je rust!

Verwijderd

hier staan schema's van een macrovision remover. maar eenvoudiger is 't om zo'n ding natuurlijk bij display of conrad te halen :P

Verwijderd

Werkt die manier met paperclip nu ook goed??? :?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:02

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 02 juni 2001 01:43 schreef FlamerX het volgende:

[..]

Alleen wel jammer dat je banden zo moeilijk kunt kopieëren tegenwoordig (of je moet een videorecorder zonder beveiliging hebben >:) )
dat heef nix met de beveiliging in een videorecorder te maken. een videoband geeft een signaal af dat de videorecorder gewoon doorgeeft. dit signaal zitten fouten in die je tv zelf hersteld, maar als je rechtstreeks naar een andere videorecorder kopieert wordt dit signaal niet genormaliseerd en kan de recorder die opneemt er nix mee met als resultaat geen opname...

This too shall pass

• Theeboon
  • Laatst online: 26-02 14:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Nu mag je 't '2VieW ;-)' noemen :P

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 10:15 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
hier staan schema's van een macrovision remover. maar eenvoudiger is 't om zo'n ding natuurlijk bij display of conrad te halen :P
Hij is best wel duur maar dan kun je ook opnemen met je huistuin en keuken DVD zie op http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0205041840991480920&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21546&TK_PAR[MEDIUM]=89

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/880/G1/880035G1.JPG

• Laurent
  • Niet online
Hmm, handig, ik moet ook maar een 2viewtje gaan halen :)

Verwijderd

k heb een paar degen geleden een link gepost
http://www.geocities.com/view3uk/ hmmmm misschien moet het zo maar niet, gister na 4e keer spoelen liep hij vast |:( , k heb er denk ik iets teveel uitgehaald, heb hem nu nogeens uit elkaar gehaal en weer in elkaar gezet en ik heb hem kunnen kijken maar je kunt de video nu wel met de hand heen en weer draaien wat normaal niet mogelijk is

• 456
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Oke, tips voor de makers:
Verzink je schroeven, laat er vloebaar plastic in rollen.
En laat geen openingen achter op de band. Dus dat 'tweetje' moet achter glas en grendel ;)
Hopen dat ze dit wel lezen, en me aannemen en met me delen in de winst....

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

denk dat het geld al onderweg is
:z dream on

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 01:43 schreef FlamerX het volgende:

[..]

Kijk maar eens in de electuur van een tijd terug, staat hoe je heel simpel een descrambler voor die dingen kan bouwen :).
Neemt niet weg dat ze bij de videotheek lastig kunnen gaan doen als je voor die f7,50 de video na twee keer wist om er je vakantieavonturen op te zetten >:)

Verwijderd

Even iets anders:
kan iemand ajb een paar betere detailfoto's maken van die dingetjes aan de binnenkant?
Ik geloof nu wel dat die schroefjes er uit te krijgen zijn, maar voordat ik zo'n band ga kopen (idd, ik loop niet warm van de titels) wil ik er zeker van zijn dat ik na het uit elkaar halen 'm ook weer in elkaar krijg...

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56
is het gewoon nie makelijker om de film te over te kopieren?

Verwijderd

Ach, wat moet je tegenwoordig nog met een videoband. Ik kijk alleen nog maar DVD's. Stuk beter van kwaliteit. Maar ik moet wel zeggen dat die niet F15,- kosten.

• pimpimmers
  • Niet online
>:) DivX >:)

• ScuL
  • Laatst online: 11:31
Op zaterdag 02 juni 2001 17:04 schreef koenhimself het volgende:
k heb een paar degen geleden een link gepost
http://www.geocities.com/view3uk/ hmmmm misschien moet het zo maar niet, gister na 4e keer spoelen liep hij vast |:( , k heb er denk ik iets teveel uitgehaald, heb hem nu nogeens uit elkaar gehaal en weer in elkaar gezet en ik heb hem kunnen kijken maar je kunt de video nu wel met de hand heen en weer draaien wat normaal niet mogelijk is
je bent zo slim geweest om de stabilisators uit de band te slopen die het tapeje op zijn plaats houden. geen wonder dat ie dan na een paar keer spoelen vast loopt :(

je hebt er dus idd iets te veel uit gehaald >:)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Jag
  • Laatst online: 15:19

Jag

Kopieeren is geen goed idee omdat het niet mag. En ik ga er ook natuurlijk vanuit dat jullie de film maar twee keer kijken als je de band gekraakt hebben, anders zouden jullie illegaal bezig zijn.

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-03 21:58
BassDrum: Mooie Yamaha CS1x waar die tape op ligt ;)

• pimpimmers
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 03:12 schreef Jag het volgende:
Kopieeren is geen goed idee omdat het niet mag. En ik ga er ook natuurlijk vanuit dat jullie de film maar twee keer kijken als je de band gekraakt hebben, anders zouden jullie illegaal bezig zijn.
Dan koop je toch zo'n 2vieuw band je kopieert hem, dan heb je dus een origineel en een kopie ervan, dus niet illegaal omdat je gewoon naar je kopie kijkt.
Zoals je weet je mag één kopie maken van je origineel. J

Ze maken het de mensen steeds makkelijker om illegale dingen te doen, en over een tijdje hoor je weer op het nieuws dat er mensen zijn opgepakt met illegale 2view banden :P

Maar ik denk het een flop word dat 2vieuw, over een paar maand is het weer weg omdat ze er achter komen dat er ten eerst geen banden gehuurd worden, en ten tweede dat ze geen leeg banden verkopen omdat je de band niet meer hoeft te kopiëren uit de videotheek.

Kijk maar:
2vieuw kost 15 piek ofzo

lege band Sony 10
Huurband 7,5
10 + 7,5 = 17,5

Dus iedereen koopt een 2view band voor 15 piek en haalt de beveiliging er uit ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 03:55 schreef Pimpimmers20 het volgende: Dus iedereen koopt een 2view band voor 15 piek en haalt de beveiliging er uit ;)
Dan moeten ze toch heel snel met betere fims komen, want het huidige aanbod is zeer belabberd. Ik denk dat deze banden nu vooral gekocht worden omdat het nieuw is. Persoonlijk heb ik toch echt geen 15,- over voor een film die ik normaal ook niet zou huren of kopen.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 23:09
Op het nieuws van Radio1 wisten ze te melden dat nederlandse 'hackers' :? er in geslaagd waren 2View te kraken... Op een site is te zien hoe je het systeem kunt blokeren met een paperclip...

Wat liggen die nieuwsmensen toch achter met het 'nieuws' ... :)

Denk ook niet dat het systeem een lang leven beschoren is, de fabrikant 'hoopt' dat de consumenten GEEN misbruik maken van de mogelijkheid.. LOL

• Fox-Web
  • Laatst online: 20-12-2024
Hier nog ff een duidelijk plaatje om het geheel compleet te maken...

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/hacked2view/band4b.jpg

1. De magneet! Die het onvermijdelijke zou doen, het wissen van de gegevens.
2. Het schakelbakje wat door spelen/spoelen 'in het volgende compartiment' valt.
3. Deze 'sensor' voelt dat de band afgespeeld word, en geeft de opdracht aan de schakelbak om in de volgende 'versnelling' te schieten. Waardoor nog maar 1 keer de band te bekijken is.

Het ontmantelen is heel eenvoudig, til de rechter rol op (de lege) en vervolgens kan de 'arm' en het magneetje eruit getild worden. Let op, het magneetje zal direkt tegen de bespeelde kant schieten door het veertje! Hou hem tegen, voor het geval hij toch een stukje video zal wissen!

edit:
Nog ff hoe het moet...

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• Ook
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Op webwereld stond op 31 mei al een stukje over de paperclip truc!!
Wel grappig om te zien dat 2view.com Nederland als introductie-land heeft gekozen om de "kritische blik" van de nederlander.
Misschien zijn we toch iets te kritisch voor 2view..?? >:)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Grappig dat toch weer de tweaker zoveel moeite doet om een een goede film te zien...

Ik dacht dat de gemiddelde tweaker kabel had... en deze ff een DivXje downde binnen het gnutella netwerk...toch veel makkelijker? 8-) .. en je hoeft je handen niet vies te maken...scheelt ook weer een loopje naar de wasbak..

Verwijderd

Andere manieren en uitleg van systeem is te vinden op http://members.fortunecity.com/2view

Vanavond komen er weer twee manieren bij.

Daans

Verwijderd

Ik hoorde net op de radio dat je een paperclipje nodig hebt om de 2 view ongedaan te maken. Waar heb je dat ding in godsnaam voor nodig?
Je kan toch gewoon dat magneetje er netjes uithalen zonder enige moeite?

Verwijderd

Paperclip nodig wat is nodig indeed je kan hem open maken maar als je de hele thread had gelezen had je ook een posting van iemand gezien die het magneetje "onklaar" maakt dmv een paperclip ... en de band dus niet open heeft gemaakt :)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 11:32 schreef kevenius het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat je een paperclipje nodig hebt om de 2 view ongedaan te maken. Waar heb je dat ding in godsnaam voor nodig?
Je kan toch gewoon dat magneetje er netjes uithalen zonder enige moeite?
Enige moeite??

Ik heb het gister avond gedaan ebn 30minuten bezig geweest.

Het zijn geen normale schroeven maar drukpennen. 1 keer vast.nooit meer los.
Dus schroevendraaier ertussen en wrikken maar. Nou is dat plastic niet al te hard dus gaat al snel kapot.
Is hij open valt alles er meteen uit. En dan proberen terug te zetten. Ja tuurlijk.

Film was trouwens wel leuk (Coyote Ugly)

Wanneer is 2View falliet??

Verwijderd

het is zlef nog makkelijker te kraken.
gewoon magneetje laten zitten, alleen de hendelje met standje 1, 2 en 3 verzetten
1 = 1x gekeken
2 = 2x gekeken, en wordt gewist.
3 = band gewist magneetje staat in rust stand
en doet niks meer omdat hij denkt dat hij al gewist is.

hoef je er ook niks uit te slopen :P

Verwijderd

Loop niet warm van de films?
/me vind Coyote Ugly wel ok..

Verwijderd

go.to/hacked2view

zelf gemaakt, plain simple maar wel de beste pix die ik gezien heb tot nu toe

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik vind het wel lachen hoor.
Er word al zoveel gezeken over piraterij enzo en dan brengen ze zoiets op de markt |:(
Het was toch gewoon gigantisch te verwachten dat zoiets simpels gehackt zou worden?
Teminste in zoverre dat je het hacken kan noemen. zelfs een oma kan dit nog wel :)

• ALH
  • Laatst online: 28-02 18:39

ALH

Staat vandaag een heel stuk over in de krant (Eindhovens Dagblad) met link >:)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Beseffen jullie wel dat er hier geschiedenis geschreven word? >:) Dankzij dit topic kan het zijn dat 2view een complete flop wordt. En ze hadden nog wel zulke goede bedoelingen met ons consumenten. WAAROM DOEN WE 2VIEW DIT TOCH AAN? ;)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
[b]WAAROM DOEN WE 2VIEW DIT TOCH AAN? ;)
MWUHAHAHAHAAH!! >:)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

als de eerste DVD writers komen voor een beetje normale prijs gaat het pas leuk worden:). Filmpje huren ff copieren :)

Verwijderd

Ik denk dat dit gewoon een tryout was, en voor de filmmaatschappij; het maakt hun niet zoveel uit dat die banden hackbaar zijn. Er wordt iig veel verdient op die ouwe VHS tapes die geen hond meer koopt :)

Tevens wil ik er nog ff bijvermelden, als dit echt doorgezet gaat worden zal ik er geen een meer kopen. Al is het hackbaar, wilde gewoon even proeven van deze 'beveiliging' en that's it. Voor de rest allemaal shitfilms (behalve Ugly Coyote) en ach, die 12 piek voor eens te klooien :)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Nou .. je wordt anders doodgegooid met die reclame op t moment

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

vet

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 15:17 schreef pentagon het volgende: Voor de rest allemaal shitfilms (behalve Ugly Coyote) en ach, die 12 piek voor eens te klooien :)
Ik vind "instinct" trouwens wel een hele goede film, iig beter dan Coyote Ugly want wat je daar entertaining aan vindt... :?

• Xtremelead
  • Laatst online: 16:14

Xtremelead