• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar een webhost met volgende vereisten:
  • 99.9% uptime (Belangrijkste)
  • Min 5GB space
  • Bandwith hoeft niet specifiek veel te zijn
  • php en mysql ondersteuning
  • Prijs van max 100€/jaar
  • Lage ping, liefst NL/BE server
Ik gebruikte tijdelijk versio omdit dit goedkoop was. Daar ben ik vanaf afgestapt. Server heeft laatste tijdal verschillende keer onbereikbaar geweest + ik krijg continu de foutmelding "to many connections mysql".

Wanneer ik contact opnam met hun helpdesk vertelden ze me dat mijn script "teveel connecties" maakte (= 1 tot 2 simpele query's per pagina) en dat mijn scripts de connectie niet goed beëindigde (via PDO gebeurt dit automatisch volgens php.net). Ik kreeg btw dezelfde foutmelding bij het gebruik van HUN phpmyadmin...

Ik weet dat er enorm veel aanbod is en ik geraak er niet aan uit. Misschien kunnen jullie ervaringen delen of mij door linken naar een duidelijke site met mogelijke hosts.

Alvast bedankt :-)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
www.dualdev.nl :) Betaal je alleen wat je verbruikt, ik zit er al een jaar en ik heb nog geen seconde downtime gehad. Ook zijn ze rete snel met tickets :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
DennusB schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:56:
www.dualdev.nl :) Betaal je alleen wat je verbruikt, ik zit er al een jaar en ik heb nog geen seconde downtime gehad. Ook zijn ze rete snel met tickets :)
Lijkt interessant maar ik heb liever iets met eenmalige betaling (per jaar). Ik laat de factuur betalen door de klant, een maandelijkse regeling maakt het nogal ingewikkeld.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-10 22:00
Volgens mij voldoet in dit geval sowieso elke el-cheapo host. Die uptime zegt natuurlijk niet zoveel.
Wat verwacht je zelf voor service/kwaliteit voor dat bedrag en de genoemde disk-space?
Je krijgt vast geld per aangebrachte klant? ;)
You have asked Firefox to connect securely to www.dualdev.nl, but we can't confirm that your connection is secure.
Verder is het administratief contact van dit domein @dualdevelopment.com, wat vervolgens een "THIS DOMAIN IS FOR SALE" oplevert. Redelijk vage handel.

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-10 12:34
Zelf zit ik bij PCextreme, en dat bevalt me goed. Maar da's dan ook de enige waar ik ervaring mee heb, dus ik kan geen vergelijking voor je maken ;)

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10 17:14
Ik raad eigenlijk iedereen alleen nog maar antagonist.nl aan, 29,95 per jaar, en genoeg resources. Contract past ook op een bierviltje :)

Bekijk bijvoorbeeld ook sites zoals ISPgids.com, daar kun je veel reviews vinden van diverse hosters. Antagonist komt daar ook erg goed uit.

[ Voor 39% gewijzigd door NeoPhire op 24-10-2012 13:50 ]

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

https://www.hosting.eu/

euro 1,50 / maand.

Extra diskspace kost 9 euro ex btw per Gb per jaar.

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Hun SSL licentie is verlopen. Krijg een Chrome warning screen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
quartex schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Hun SSL licentie is verlopen. Krijg een Chrome warning screen.
Ik ziet het ook :/ Ticket aangemaakt! :P
Edit : Ze zijn het aan het fixen :)

[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 24-10-2012 14:38 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Ik zit al jaren bij http://www.xynta.nl

35 euro per jaar voor een Linux Shared Hosting pakket. 5GB ruimte, 40GB dataverkeer en voor de rest werkt die prima. Draai er zelfs een webshop op, zonder problemen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:23
Het goedkoopste en beste alternatief is denk ik toch https://www.antagonist.nl/, vooral als je geen reseller hosting zoekt is dit pakket erg aantrekkelijk en erg goed. Alleen reseller hosting vind ik daar aan de nogal dure kant, maar goed dat is aan ieder om te bepalen natuurlijk.
Pagina: 1