[FEAT] FP Karmagrafiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Jullie zijn een beetje druk met de stormtroopers users op dit moment, maar ik heb toch een verzoekje.

Bij mij en veel andere (oudere) users is de karmagrafiek een redelijk onoverzichtelijk geheel. Toen het forum en de FP gemerged werden, zorgde dit voor een Karmapiek bij veel mensen. Hierdoor wordt de grafiek eigenlijk onleesbaar, omdat de schaal uitgaat van die piek.

Voorstel:
Breek een piek af die de grafiek verziekt en zet de waarde dan op de top. Zo zie ik dit in veel rapporten op mijn werk ook langskomen wanneer een bepaalde waarde de rest sterk overstijgt.
Alternatief is zelf instellen van de schaal of datumbereik en dat deze instelling onthouden wordt in je profiel.

Als voorbeeld hoef je maar in mijn profiel te kijken, zo zijn er vele anderen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
Een piek van 800 karma (bij jou) is toch niet zo spectaculair?

Ik heb een aantal pieken van 800-1000 karma. Die krijg je als je een goede uitgebreide productreview plaatst.

Ik ben het met je eens dat die karmagrafiek ook wel een update kan gebruiken, maar ik denk/vind dat de devvers de komende maanden nog werk genoeg hebben om nuttigere verbeteringen door te voeren :)

Ook de lay-out van de polls (via dezeserver.nl) mogen wel een update krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Daarom zeg ik ook, het is geen haastding, maar ik kwam het onlangs bij een paar users achter elkaar tegen.

Voor mij was die jump wel spectaculair. Ik verdien mijn karma de slow way. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.