Storing Vodafone 3G netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen


  • Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:43
Sinds vannochtend een uur of 9 heb ik geen 3G meer. Omgeving Groningen.
Mijn SGS3 geeft alleen een G'tje aan in plaats van de normale H+.
Internet en zelfs WhatsApp zijn niet vooruit te branden.

Meer mensen last van?

  • Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:20

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Groningen zou inderdaad problemen hebben. Herstart je toestel eens en check even of het verbeterd.
Net geverifieerd via de Twitter van Vodafone Webcare.

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2012 12:34 ]

Wauw, een sig!