Ik kan met mijn Blackberry Bold niet op een willekeurige review ( reviews: AMD FX-8350: hoop aan de horizon? ) op volgende of klikken op inhoudsgave. Hiermee raak ik vast op pagina 1 en kan ik niet verder lezen. Is iemand die het tevens testen kan?
Welke devicegrade gebruik je op je BB? Is denk ik wel belangrijk om te weten 
Ik heb het met grade A niet op mijn desktop. Mijn SGS3 gebruikt grade B en heeft hetzelfde probleem ook niet.
Ik heb het met grade A niet op mijn desktop. Mijn SGS3 gebruikt grade B en heeft hetzelfde probleem ook niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Zonder sessie of inlog bezoek ik de frontpage. Browser is die van standaard BB, os 5.0 
De link in het artikel naar de volgende pagina bij inleiding is niet klikbaar, of wil niet klikbaar worden
De link in het artikel naar de volgende pagina bij inleiding is niet klikbaar, of wil niet klikbaar worden
Die grade is onafhankelijk van ingelogd zijn of niet
Is dus nog steeds belangrijk om te weten lijkt me. Ik ken BB verder niet, dus ook de standaard browser niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik kan met mijn BB Bold 9790 (softwareversie 7.1) gewoon browsen tussen de verschillende pagina's, ingelogd of niet.
Devicegrade: D
Forceren naar grade B levert ook geen issues op. Waarschijnlijk een toestelissue Jism
Devicegrade: D
Forceren naar grade B levert ook geen issues op. Waarschijnlijk een toestelissue Jism
[ Voor 32% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2012 12:31 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Toetsen plakken niet ofzo 
Ik kan er geen schreenshot oid van maken.
Ik kom echt niet verder naar pagina 2 met standaard instellingen.
Ik kan er geen schreenshot oid van maken.
Ik kom echt niet verder naar pagina 2 met standaard instellingen.
Pagina: 1