Beste Tweakers,
Dit wordt de eerste keer dat ik een pc zelf ga samenstellen en in elkaar ga zetten. De set-up waar ik op gekomen ben staat hieronder. Me budget zat eerst rond de 500 euro, maar ik begreep dat de processor i5 3450 en de 3d kaart toch wel een goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Vandaar dat ik de prijs verhoogd heb naar 750
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral het spelen van toch wel zwaardere spellen zoals crysis en battlefield 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken rond de 750 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, als het maar degelijk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die spellen op hoge resolutie aankan en een beetje stil is ook niet verkeerd. Graag ook usb 3.0 aan de voorzijde van de kast ( ik begreep dat deze kast dat heeft ?)
Mijn vraag is dan ook aan jullie tweakers. Of deze set-up spellen op hoge resolutie spelen mogelijk maakt en of alles bij elkaar past. En eventueel ook makkelijk in elkaar te zetten is.
[edit]
Zojuist nog een opmerking gekregen van een collega dat physx alleen met nvidia kaarten wordt ondersteund. Is het dan misschien verstandig om een gelijkwaardige nvidia kaart te nemen? of kan deze kaart die ik gekozen heb het ook aan?
Dit wordt de eerste keer dat ik een pc zelf ga samenstellen en in elkaar ga zetten. De set-up waar ik op gekomen ben staat hieronder. Me budget zat eerst rond de 500 euro, maar ik begreep dat de processor i5 3450 en de 3d kaart toch wel een goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Vandaar dat ik de prijs verhoogd heb naar 750
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,99 | € 167,99 |
1 | Asrock B75 Pro3-M | € 58,30 | € 58,30 |
1 | Club3D Radeon HD7950 | € 277,03 | € 277,03 |
1 | Antec Three Hundred Two | € 53,40 | € 53,40 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 36,- | € 36,- |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,45 | € 15,45 |
1 | XFX Pro 550W | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 86,95 | € 86,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 750,02 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral het spelen van toch wel zwaardere spellen zoals crysis en battlefield 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken rond de 750 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, als het maar degelijk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc die spellen op hoge resolutie aankan en een beetje stil is ook niet verkeerd. Graag ook usb 3.0 aan de voorzijde van de kast ( ik begreep dat deze kast dat heeft ?)
Mijn vraag is dan ook aan jullie tweakers. Of deze set-up spellen op hoge resolutie spelen mogelijk maakt en of alles bij elkaar past. En eventueel ook makkelijk in elkaar te zetten is.
[edit]
Zojuist nog een opmerking gekregen van een collega dat physx alleen met nvidia kaarten wordt ondersteund. Is het dan misschien verstandig om een gelijkwaardige nvidia kaart te nemen? of kan deze kaart die ik gekozen heb het ook aan?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 479408 op 24-10-2012 14:52 ]