[feat][fp] quote functie reageer knop verduidelijken

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:49

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Als je op de frontpage bij een reactie op de reageer knop drukt, krijg je een invoerveld etc.

Als je daarna nog een keer op die knop drukt, dan wordt er een quote van het bericht waar je op reageert in het invoerveld geplakt. Toffe feature, geen idee of dat nieuw is, ik ontdek het in elk geval net pas.

Maar kan die feature niet wat duidelijker gepresenteerd worden? Bijvoorbeeld door de "Reageer" knop na de eerste keer klikken te vervangen door een "Quote" knop?

Sowieso zou ik het persoonlijk fraaier vinden om de reageerknop gewoon als fancyButton te stylen, maar dat is een ander verhaal en mogelijk gewoon een bewuste keuze om de pagina wat rustiger te houden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

om de pagina wat rustiger te houden.
Ik dacht, toen ik het voor het eerst zag, dat er een nieuwe trend gaande was en dat iedereen zijn post afsloot met 'Reageer'. :X

+1 dus.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Orion84 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:54:
[...]
Maar kan die feature niet wat duidelijker gepresenteerd worden? Bijvoorbeeld door de "Reageer" knop na de eerste keer klikken te vervangen door een "Quote" knop?
[...]
Er echt een knop van maken hoeft van mij niet zo, dit is namelijk wel rustiger, maar wat je als oplossing voorstelt lijkt mij heel netjes :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 15:20
Thanks. Ticket voor aangemaakt. Gezien het een feature betreft sluit ik dit topic om de lijst wat op te schonen :)

Dit topic is gesloten.