Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe batterij gekocht voor mijn Galaxy S.
Hoe zorg ik er voor dat mijn telefoon dat ook ziet?
Het lijkt wel of hij de oude batterij nog in zijn geheugen heeft en hij valt ook uit rond de 30-50%, terwijl ik hem dus tot bijvoorbeeld 70% heb opgeladen.

Ik las iets over opladen terwijl die uitstaat, heb dit ook gedaan tot er 100% komt te staan, en daarna weer aan te zetten. Alleen pakt hij dan telkens niet hoger dan 96%

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
*Knip!*

Kicken binnen 24 uur is niet nodig en ook niet toegestaan

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 24-10-2012 16:24 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom :)

Zoals je al zag is het kicken binnen 24 uur niet toegestaan maar dat had je waarschijnlijk al gelezen in Het algemeen beleid ;)
Wat ik ook niet kan vinden in je topic is het stukje eigen inzet. Wat heb je zelf allemaal al gedaan? Ik neem aan dat je de leverancier van de batterij al hebt gebeld? Geef even aan wat je allemaal al zelf hebt gedaan anders lijkt het net alsof je het forum gebruikt als helpdesk en dat is niet de bedoeling :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
Welkom :)

Zoals je al zag is het kicken binnen 24 uur niet toegestaan maar dat had je waarschijnlijk al gelezen in Het algemeen beleid ;)
Wat ik ook niet kan vinden in je topic is het stukje eigen inzet. Wat heb je zelf allemaal al gedaan? Ik neem aan dat je de leverancier van de batterij al hebt gebeld? Geef even aan wat je allemaal al zelf hebt gedaan anders lijkt het net alsof je het forum gebruikt als helpdesk en dat is niet de bedoeling :)
Nou ik heb in ieder geval cyanogen 9 op mijn mobiel staan, dus contact opnemen met de originele leverancier zal er helaas niet in zitten :P.

Ik heb zelf al meermaals de telefoon helemaal naar 100 laten laden en dan aangezet en de battery cache gereset. Helaas heeft het telkens niet geholpen.

Deze week ook 4x een andere rom gepakt maar ik krijg de battery cache maar niet gereset.

Hoop dat het zo iets duidelijker is :D

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:50

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Andere kernel geflasht? Hoe heb je die rom geflashed? In principe zou hij dan namelijk ook je batterycache moeten wissen.

Wat voor batterij heb je gehaald?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1