[Feat][Menubalk] DM-icoon naar DM-box bij alles gelezen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Als je op het berichten-icon in de menubalk klikt terwijl je geen ongelezen berichten hebt, krijg je een popup met:
Je hebt geen ongelezen berichten

Bekijk alle berichten
Hierbij moet je twee keer klikken om in je DM-box te komen. Kan dat icon bij een klik niet direct naar de DM-box gaan als je geen ongelezen items hebt? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:23
Dat zou redelijk inconsistent zijn imho. Het liefste wilde ik dat daar altijd de laatste berichten stonden, net als bij je notifications. Maar dat zat helaas niet in de release. Dat gaat nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Laat ik het dan anders verwoorden: ik vind het lastig om snel bij m'n DM-inbox te komen.

- Als ik nieuwe berichten heb, klik ik de popup open en zie ik de eerste drie woorden van ieder nieuw bericht, waarop ik kan klikken om naar de bijbehorende thread te gaan. Twee keer klikken, terwijl het voorheen één keer klikken was (op de titel van de discussie in de gele notificatiebalk).

- Als ik de popup uitklap, zit de link om naar de DM-inbox te gaan telkens op een andere plek (afhankelijk van het aantal ongelezen berichten, 0-4+). Alsnog twee keer klikken én de muis telkens een andere afstand laten afleggen, terwijl Direct Messages voorheen in de forummenubalk stond. Eén klik dus, en op een vaste plek.

Is er een manier om makkelijk, met zo min mogelijk muisbewegingen, bij de DM-inbox te komen? En nee, access keys werken (nog) niet.

Kan bijvoorbeeld het woord 'Berichten' in de popup ook een link naar de DM-inbox worden, om maar wat te noemen?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf