Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Mijn vriendin gebruikt al een jaar haar Wildfire S, maar sinds enkele.dagen doet hij zeer vreemd. Als iemand belt dan kan ze niet altijd opnemen, berichten komen niet altijd toe.
Vandaag belt ze me op dat ze.zich heeft overslapen. Alarm op haar gsm ging wel af, maar geen geluid (hoewel dit wel aanstaat). Ze heeft het alarm nu nog enkele malen getest en dit gaat wel af, weliswaar zonder geluid...
Als er iemand belt dan krijgt die persoon soms te horen dat de verbinding geweigerd wordt.
Er zijn recent geen nieuwe programma's geïnstalleerd.
Gsm terug binnendienst voor garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

Custom ROM? Ja > ROM herinstalleren. Nee > Zie hieronder.
Nieuwste updates? Nee > Nieuwste updates installeren > Ja zie hieronder.
Factory reset.

Werkt het dan nog niet dan zou ik inderdaad eens contact op nemen met de winkel waar hij gekocht is (Of bij de provider indien het om een toestel bij een abbo gaat).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Geen custom rom, alle nieuwe updates zijn geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

In dat geval zou ik de telefoon een keer geheel resetten. Bij mijn telefoon vind je dat onder Settings -> Privacy Settings -> Factory data reset.

Als het probleem dan nog aanhoud zou ik bij HTC navragen of dit een bekend probleem is. Mocht dat zo zijn hebben hun misschien wel een oplossing, anders zou ik garantie aanvragen bij de (web)winkel waar je hem gekocht hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2012 09:23 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Ik zal dit eens proberen, merci :)
Zowiezo dat ik eens contact opneem met HTC, eens horen wat zij hierover te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 12:22
Die gaan je vertellen dat je je telefoon moet resetten ;) Als dat niet werkt kan je hem opsturen en ben je hem even kwijt.
Pagina: 1