Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG](je) URL-knop in Windows 8 browser

Pagina: 1
Acties:

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:39
In de Windows 8 browser (voor het gemak en duidelijkheid hem nog eens "Metro" browser noemen) kan je klikken op het url-knopje zoveel je wil, er komt niks tevoorschijn. Gewoonlijk typ ik zelf de tags dus het viel me niet meteen op, maar toen ik in een luie bui was kwam ik hier dus achter :).
Op de gewone IE browser van Windows 8 werkt het wel, het is dus "Metro" specifiek. Geen grote bug, maar misschien toch iets om onderaan de lijst van todo's te zetten ;) .

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Kun je het iets verduidelijken? "Het url-knopje"? Wat bedoel je daar mee?

Ik heb zelf geen Windows 8, dus heb geen flauw idee wat je bedoelt :+

• MClaeys
Oeps, totaal uit het oog verloren :o Maar net nog eens controle gedaan en het is nog steeds zo :)
Met dat knopje bedoel ik dus de knop naast een tekstbox om een url automatisch toe te voegen. Ikzelf gebruik gewoon de url-tags, maar niet iedereen doet dat :).

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Bedoel je deze knop, bij het plaatsen van een reactie bijvoorbeeld? :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vcZ2hdP7gNjpAjtvoVZ6KVh5/full.png

• MClaeys
Klopt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Oftewel JS prompt() werkt niet in de 'Metro' browser... da's behoorlijk stom tbh.

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 23-07-2013 15:06 ]

Intentionally left blank

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23

• MClaeys
Nuja, ook geen ramp natuurlijk :) het viel me gewoon op ten tijde van die bug-hunt dus heb dat dan maar gemeld :). Daar ik zelf gewoon de tags gebruik heb ik er persoonlijk ook geen last van.
Pagina: 1