© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
je moet t2 sowieso toch kopen? of maakt die geen gebruik van keys?Op vrijdag 01 juni 2001 09:39 schreef jordyb het volgende:
Ik heb geen Tribes 2
Wil wel. Maar ik kan er niet aankomen.
Winkel natuurlijk wel. Duh
Je moet idd een key hebben om online te spelen. Zeker de moeite waard. Illegaal downloaden is vespilling van bandbreedte IMHO. Het spel suckt single player, maar 00wnz multiplayer!
(hoeveel members heeft [GoT] al?)
21 of 22. maar tribes is veel groter dan cs en andere spellen qua spelersaantal in een game (tot 255 op een lan heb ik me laten vertellen) dus we kunnen nog steeds leden gebruiken
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ik weet dat het een multiplayer game is jah.Op vrijdag 01 juni 2001 11:30 schreef Aeon het volgende:
Je moet idd een key hebben om online te spelen. Zeker de moeite waard. Illegaal downloaden is vespilling van bandbreedte IMHO. Het spel suckt single player, maar 00wnz multiplayer!
Maar ik heb hem nog nooit gezien/gespeelt ook geen demo's
Dus dan ga ik geen orginele game kopen.
Demootje ergens??
Dat kan ik me voorstellen. Volgens mij is er geen demo versie. (correct me if I'm wrong)
Mischien is het dan toch niet zo'n slecht ID om hem ff te downen.
Op fileplanet staan iig een aantal filpmjes.
Verwijderd
Filmpjes heb ik niet veel aan.Op vrijdag 01 juni 2001 16:47 schreef Aeon het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Volgens mij is er geen demo versie. (correct me if I'm wrong)
Black en White zag er ook gaaf uit. En iedereen weet hoe
Pagina: 1