Jullie zijn vast heel druk met allerlei tweaks aan Tweakers 7, maar klopt het dat er al heel lang (zeker sinds voor het weekend) niets meer in de Meuktracker is langsgekomen?
Het is uit het zicht verdwenen wat me al erg stoort, maar het lijkt er tevens op dat ze de meuktracker een stille dood willen laten sterven. Jammer...
It takes one to know one...
Je hebt gelijk. Bij mij is de laatste update in de tracker idd van 19-10.. 5 days - no update
Meuktracker

BTW: Er is al een bug report gemaakt: [BUG][Meuktracker] De Meuktracker wordt niet geupdate.
Meuktracker

BTW: Er is al een bug report gemaakt: [BUG][Meuktracker] De Meuktracker wordt niet geupdate.
[ Voor 48% gewijzigd door WouterKvG op 24-10-2012 11:20 ]
Inderdaad vreemd, ik heb sinds 19-10 ook geen meuk update meer staan. Misschien dat het met T7 te maken heeft? Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is eigenlijk
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
wij willen meuk
[ Voor 6% gewijzigd door funnyname op 24-10-2012 11:24 ]
Het toevoegen aan de submitqueue werkt iig nog.
IIG, er komt geen foutmelding
Ook wazig trouwens, zoeken vanaf de frontpage naar bijv Teamspeak, dat geeft gewoon resultaten.
Zoek ik direct vanuit de meuktracker krijg je totaal geen resultaten.
En ps: de meuktracker is trouwens nog steeds gewoon zichtbaar te krijgen via de tracker.
IIG, er komt geen foutmelding
Ook wazig trouwens, zoeken vanaf de frontpage naar bijv Teamspeak, dat geeft gewoon resultaten.
Zoek ik direct vanuit de meuktracker krijg je totaal geen resultaten.
En ps: de meuktracker is trouwens nog steeds gewoon zichtbaar te krijgen via de tracker.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Alles werkt nog, maar uitgerekend in een overvolle periode op de redactie met diverse reviews, heeft onze vaste 'meukredacteur' een weekje vrij. We maken er werk van.
Een duidelijke verklaring in elk gevalWilbert de Vries schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:20:
Alles werkt nog, maar uitgerekend in een overvolle periode op de redactie met diverse reviews, heeft onze vaste 'meukredacteur' een weekje vrij. We maken er werk van.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Schande, vrij nemen doet hij maar in zijn eigen tijd!Wilbert de Vries schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:20:
It takes one to know one...
Ik gun de meukrakker van de meuktracker z'n welverdiende vakantieWilbert de Vries schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:20:
Meukeeee!
Aka: Er is een extra meukpostert gevonden, gezien de nieuwe meuk!.
VitaminB52 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:41:
[...]
Ik gun de meukrakker van de meuktracker z'n welverdiende vakantie
Jeeuh! Inmiddels alweer twee updates!Nakebod schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:05:
Meukeeee!
Volgens mij wel volgens het LiFo princiepe tho 
Of toevallig dat ik vandaag Teamspeak had gesubmit, en die er nu ook al staat (Ondanks de linkcheck zei van niet op meerdere URL's), of was er gewoon zo weinig meuk de laatste paar dagen.
Of toevallig dat ik vandaag Teamspeak had gesubmit, en die er nu ook al staat (Ondanks de linkcheck zei van niet op meerdere URL's), of was er gewoon zo weinig meuk de laatste paar dagen.
De meukrakker moet weer in het ritme komen? De "Nvidia GeForce/Ion 310.33 bèta" is onder software terecht gekomen ipv onder drivers.
FixedTNJ schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:09:
De meukrakker moet weer in het ritme komen? De "Nvidia GeForce/Ion 310.33 bèta" is onder software terecht gekomen ipv onder drivers.
Pagina: 1