>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
leuke icoontjes hebben jullie allebei trouwens
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Maar het wordt toch tijd voor 'n nieuwe hoor.
Voor het afstellen van monitors gebruik je gewoon de search, er zijn genoeg topics over geweest
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
het is dus af te raden om dit te gaan doen omdat het daar namelijk niets mee te maken heeft met de screen regelaars kun je lichtopbrengst en de scherpte afregelen je moet de monitor hiervoor openmaken en speciaal gereedschap hebben. het heeft geen nut want het ligt aan je hoogspanningstrafo die moet bij wit beeld het maximale geven en dat kan hij dus niet meer.Op vrijdag 01 juni 2001 00:52 schreef Tony Vroon het volgende:
Als tijdelijke oplossing zou je de Screen-regelaar wat terug kunnen draaien, misschien dat je daarmee een redelijk beeld kunt krijgen wat net niet knippert.
Maar het wordt toch tijd voor 'n nieuwe hoor.
Voor het afstellen van monitors gebruik je gewoon de search, er zijn genoeg topics over geweest.
Ik heb als achtergrond een lichtgrijze kleur, je hebt twee voordelen, het is en rustiger aan je ogen en je beeldscherm is een stuk rustiger.
Suc6
Nieuw, nu met Twitter
Hoe weet jij dat??? Dit zijn psies de symptomen van 60Hz: lichte oppervlakken flikkeren, donkere niet.Op vrijdag 01 juni 2001 01:04 schreef Bamibal het volgende:
het heeft geen fok met 60Hz te maken jongens
Je krijgt waarschijnlijk ook vermoeide ogen hiervan...
* Grrrrrene is tevreden over zijn 1280x1024 @ 32bpp @ 85Hz...
Een goede monitor is het halve werk hoor
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het is wel meer dan het halve werk! Een monitor is het laatste waar je op mag bezuinigen bij de aankoop van een PC!Op vrijdag 01 juni 2001 01:06 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat??? Dit zijn psies de symptomen van 60Hz: lichte oppervlakken flikkeren, donkere niet.
Je krijgt waarschijnlijk ook vermoeide ogen hiervan...
* Grrrrrene is tevreden over zijn 1280x1024 @ 32bpp @ 85Hz...
Een goede monitor is het halve werk hoor
* F.U.B.A.R vindt 1280x1024x32 @ 85Hz ook roeleren!
En met knipperen bedoel ik niet dat je ziet dat het beeld opnieuw getekend wordt, maar dat het beeld heel even helemaal zwart wordt, even inelkaar krimpt en vervolgens weer normaal wordt. Waarna het helemaal weer opnieuw begint.
Als de kamer donker is, lijkt het soms net een stroposchoop
Dat van die travo lijkt me eigelijk nog de beste verklaring. Maar hoe zet ik er zelf een nieuwe travo in, als dat zelf gedaan kan worden.
je hoort <<pets>>, het beeld krimpt, wordt zwart, en komt weer terug.
Bij mij was het de trafo die 'lekte', de isolatie tussen de wikkelingen was doorgesmolten.
Zelfdoen is bijna geen optie, het is gevaarlijk (hoge spanningen), duur (trafo is niet goedkoop). Maar als je heel zeker van je zaak bent, dan is het een optie.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
[b]Maar als je heel zeker van je zaak bent, dan is het een optie.
Dan dus toch maar die 19 inch monitor kopen. Hebben jullie nog ervaringen hier mee?
Verwijderd
Op vrijdag 01 juni 2001 09:24 schreef Hu9o het volgende:
Het knipperen komt niet door dat hij ingesteld staat op 60 Hz. Hij staat op 85 Hz. Het knipperen is ook niet constand, soms doet hij het wel en andere keren niet bij het zelfde scherm.
En met knipperen bedoel ik niet dat je ziet dat het beeld opnieuw getekend wordt, maar dat het beeld heel even helemaal zwart wordt, even inelkaar krimpt en vervolgens weer normaal wordt. Waarna het helemaal weer opnieuw begint.
Als de kamer donker is, lijkt het soms net een stroposchoop![]()
Dat van die travo lijkt me eigelijk nog de beste verklaring. Maar hoe zet ik er zelf een nieuwe travo in, als dat zelf gedaan kan worden.
Kan ook komen door boxjes in de buurt van je buis. Of heb je ergens anders iets storends neergezet, radio of zo? Probeer eens wat ruimte om de monitor te maken
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
* Starbolt vind 1280×960×32 @ 100 veel meer roelerenOp vrijdag 01 juni 2001 08:20 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Het is wel meer dan het halve werk! Een monitor is het laatste waar je op mag bezuinigen bij de aankoop van een PC!
* F.U.B.A.R vindt 1280x1024x32 @ 85Hz ook roeleren!
* GarBaGe vindt 1280x1024x32 @ 85 nog meer roelerenOp vrijdag 01 juni 2001 16:51 schreef Guilez het volgende:
[..]
* GarBaGe vind 1280×960×32 @ 100 veel meer roeleren
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
En begrijpt niet wat dit met zijn standaard 4:3 beeldverhouding doet?Op vrijdag 01 juni 2001 16:55 schreef GarBaGe het volgende:
[..]
* GarBaGe vindt 1280x1024x32 @ 85 nog meer roeleren
precies!!!Op vrijdag 01 juni 2001 23:25 schreef Cap het volgende:
[..]
En begrijpt niet wat dit met zijn standaard 4:3 beeldverhouding doet?
daarom gebruik ik 1280×960
Ik snap hem wel hoorOp zaterdag 02 juni 2001 12:08 schreef Guilez het volgende:
[..]
precies!!!
daarom gebruik ik 1280×960
* Wirf patst ook mee:Op vrijdag 01 juni 2001 16:55 schreef GarBaGe het volgende:
[..]
* GarBaGe vindt 1280x1024x32 @ 85 nog meer roeleren
* Wirf vindt 1600x1200x32 @ 92 nog veel meer roeleren
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Op een 21 of 22 inch monitor wel ja... op een 19 inch... mij niet gezien!Op zaterdag 02 juni 2001 14:54 schreef Wirf het volgende:
[..]
* Wirf patst ook mee:
* Wirf vindt 1600x1200x32 @ 92 nog veel meer roeleren
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
EOD
http://mrfloris.com